3

دو اقدام زیربنایی برای تقویت برق شهرستان ماهشهر

  • کد خبر : 19520
  • 22 اسفند 1398 - 21:43
دو اقدام زیربنایی برای تقویت برق شهرستان ماهشهر

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: این شرکت خط ۱۳۲ کیلو ولت ماهشهر ۴۰۰ به جراحی ۳ را از شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر تحویل گرفته و آن را تکمیل و به بهره برداری رسانده است.   بیشتر بخوانید پتروشیمی‌ها خاموش شدند؛ برق منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر از مدار خارج شد کلنگ‌زنی ساختمان […]

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: این شرکت خط ۱۳۲ کیلو ولت ماهشهر ۴۰۰ به جراحی ۳ را از شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر تحویل گرفته و آن را تکمیل و به بهره برداری رسانده است.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازابتکارنیوز،مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اظهار داشت: این خط ۲۵ کیلومتر مدار داشته و ارزش سرمایه گذاری پروژه بالغ بر ۱۸۷ میلیارد ریال بوده است.وی تقویت زیرساخت های برق ماهشهر و تغذیه برق شهرک بعثت و جراحی در این شهرستان را از مهم ترین اهداف برقداری این خط عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۹ کیلومتر مدار به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.محمود دشت بزرگ همچنین خبر از واگذاری پست و خط بعثت ماهشهر به این شرکت داده و افزود: با توافقات فی مابین وزارت نیرو و نفت پست و خط مذکور تحویل این شرکت شده است.دشت بزرگ تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود پست و خط بعثت در تابستان ۱۴۰۰ با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد ریالی به بهره برداری برسد و ۱۰۰ مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه برق خوزستان اضافه شود.

انتهای پیام/

نیروگاهیان

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19520

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.