9

دو تفاهم نامه برای جهش تولید در خراسان جنوبی امضا شد

  • کد خبر : 26814
  • 22 خرداد 1399 - 17:57
دو تفاهم نامه برای جهش تولید در خراسان جنوبی امضا شد
طی مراسمی پیش از ظهر پنج شنبه با حضور معاون رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری دو تفاهم نامه محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی در قالب «راه اندازی هفت هزار و ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی و اجرای ۷۵ طرح و پروژه در استان» به امضا رسید.

طی مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور، دو تفاهم نامه در راستای راه اندازی هفت هزار و ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی و اجرای ۷۵ طرح و پروژه در استان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی پیش از ظهر پنج شنبه با حضور معاون رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری دو تفاهم نامه محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی در قالب «راه اندازی هفت هزار و ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی و اجرای ۷۵ طرح و پروژه در استان» به امضا رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی در حاشیه امضای این تفاهم نامه بیان کرد: قرارداد همکاری مشترک برای اجرای هفت هزار و ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت پنج کیلووات طی دو سال امضا شد.

نیروگاهیان

مجید پور عیسی ادامه داد: این تفاهم نامه با هدف ایجاد اشتغال مستقیم برای هفت هزار و ۵۰۰ نفر مابین سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری خراسان جنوبی و صندوق کارآفرینی امید به امضا رسید.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های معاون رئیس جمهور طی سفر یک روزه در استان بیان کرد: اجرای ۱۴۰ کیلومتر باند دوم راه‌های استان، افتتاح همزمان پنج هزار واحد مسکن روستایی، بازدید از بیمارستان ۳۵ تختخوابی در حال احداث بشرویه، افتتاح همزمان ۱۲ ایستگاه دیجیتال صدا و سیما و افتتاح کارخانه کنسانتره زغال سنگ از دیگر برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26814

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.