8

دیدار سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 29546
  • 04 مرداد 1399 - 8:52
دیدار سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی
در این دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به چندین دهه سابقه همکاری مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و اجرای پروژه های مشترک بر روی رودخانه ارس از جمله سد ارس، خداآفرین ،قیزقلعه سی و سد انحرافی میل - مغان گزارش مبسوطی از بهره‌برداری مشترک دو کشور در رودخانه ارس و همکاری‌های دوجانبه در خصوص تاسیسات آبی ارائه داد.

سید عباس موسوی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان طی سفر به تبریز و دیدار با مقامات ارشد استانی با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در خصوص پروژه‌های آبی محدوده رودخانه ارس گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شبکه خبری آب ایران، در این دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به چندین دهه سابقه همکاری مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و اجرای پروژه های مشترک بر روی رودخانه ارس از جمله سد ارس، خداآفرین ،قیزقلعه سی و سد انحرافی میل – مغان گزارش مبسوطی از بهره‌برداری مشترک دو کشور در رودخانه ارس و همکاری‌های دوجانبه در خصوص تاسیسات آبی ارائه داد.
مهندس یوسف غفارزاده در ادامه برای سفیر جدید کشورمان در ماموریت محوله در جمهوری آذربایجان آرزوی موفقیت کرد.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29546

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.