1

دیدار مدیران عامل صنعت برق اصفهان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان

  • کد خبر : 106078
  • 31 خرداد 1402 - 22:28
دیدار مدیران عامل صنعت برق اصفهان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان
مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای اصفهان ،توزیع برق شهرستان وتوزیع برق استان اصفهان به همراه مدیران روابط عمومی با مدیر و معاونین کل صدا و سیمای مرکز اصفهان دیدار و گفتگو نمودند .

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان ، در این دیدار مهندس محسنی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای اصفهان ، به ارائه گزارشی از روند تولید ، مصرف و میزان دریافت برق از شبکه سراسری درحوزه عملیاتی شرکت برق منطقه ای اصفهان پرداخت .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان در ادامه با اشاره به هزینه بالای تولید برق گفت: برای ۳۰۰ ساعت نیاز مصرف تابستان مشترکین باید هزینه ای عظیم صورت گیرد که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست و به روز کردن تجهیزات سرمایشی و مدیریت مصرف برق ، بهترین راه حل است .

سپس مهندس نوحی سخنگو صنعت برق نیز از وضعیت نیروگاههای منطقه ، میزان تولید و چالش های پیش روی صنعت برق گزارشی ارائه نمود .

در ادامه مهندس علاقمندان رئیس انسجام بخشی شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان اصفهان و مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان هدف از این دیدار را تعامل بیشتر صدا و سیما و شرکت های تابعه وزارت نیرو در حوزه های آب و برق در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب و برق دانست و گفت: با توجه به کمبود منابع در فصل تابستان مدیریت مصرف آب و برق در اولویت بوده و در طول سال نیز بایستی به این موضوع توجه ویژه شده و تعامل با صدا و سیما مداوم باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود: در حوزه صنعت و کشاورزی تعامل بسیار خوبی وجود دارد و در حوزه مخاطب عام انتظار می رود صدا و سیما همکاری خوبی با ما داشته باشد و با ارتباط دوسویه بتوانیم اطلاع رسانی مناسب به مخاطبین داشته باشیم .

ایشان در ادامه به طرح تشویقی ۲۰=۱ وزارت نیرو پرداخت و با تشریح این طرح ، موفقیت این طرح را همکاری بیشتر صدا و سیما عنوان نموده وگفت: در سال گذشته در طرح ۵=۱ ، ۶۰درصد مشترکین استان اصفهان پاداش مدیریت مصرف برق دریافت کردند .

 

 

درادامه مهندس دادخواه مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با ارائه گزارشی از وضعیت شبکه و تلاش برای کاهش نرخ خاموشی در سال های اخیر گفت: وضعیت کاهش تلفات در شهرستان اصفهان بسیار مطلوب بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان سپس در مورد جابجایی مصرف برق در صنایع توضیحاتی ارائه نمود و درخصوص برق کشاورزی گفت : کشاورزان می توانند با ۵ ساعت خاموشی درساعات پیک بار ، باقیمانده ۱۹ ساعت شبانه روز ، برق را بصورت رایگان مصرف نمایند.

در پایان دکتر افشار نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکزاصفهان ضمن تقدیر از فعالیت های وزارت نیرو و همچنین شرکت های تابعه آن در استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه برق تاثیر مهمی در زندگی مردم و اقتصاد کشور دارد میتوان با کاهش مصرف خانگی و سوق دادن آن به صنعت و تولید به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال : رشد تولید و مهار تورم ” کمک نمود .

مدیر کل صدا و سیمای مرکزاصفهان بهینه سازی مصرف انرژی و استفاده از تجهیزات استاندارد مصرف آب و برق را ضروری دانست و گفت: فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی بسیار خوبی در زمینه مدیریت مصرف برق در صدا و سیما انجام گرفته است.

در پایان ضمن تاکید بر همکاری هرچه بیشتر صدا و سیما با صنعت برق اصفهان مقررگردید: برای عبور موفق از فصل گرما و ایام پیک بار،صنعت برق اصفهان با تولید محتوای بیشتر و اطلاع رسانی مناسب در تمامی بخش های صدا و سیما و فضای مجازی حضور فعال داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=106078
  • نویسنده : رضا عارضی
  • ارسال توسط :
  • منبع : ز روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.