10

ذیحساب جدید شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد

  • کد خبر : 28417
  • 16 تیر 1399 - 18:52
ذیحساب جدید شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد
شیرزاد فلاح قادیکلائی از مدیران مالی خوشنام ، با سابقه و مورد وثوق شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان می باشد که پیش از این حدود ۹ سال سمت مدیر مالی شرکت را عهده دار بوده است.

طی حکمی از سوی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور ، شیرزاد فلاح قادیکلائی به سمت ذیحساب شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری ربیع به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در نشست شورای معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان که در روز دهم تیرماه برگزار شد شیرزاد فلاح قادیکلائی به عنوان ذیحساب شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان معرفی شد.

شیرزاد فلاح قادیکلائی از مدیران مالی خوشنام ، با سابقه و مورد وثوق شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان می باشد که پیش از این حدود ۹ سال سمت مدیر مالی شرکت را عهده دار بوده است.

نیروگاهیان

در این جلسه مهندس حسین افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان ، با اشاره به ویژگی های سیروس عبدالملکی، امانتداری، پاکدستی، تعهد و تلاش بی وقفه ایشان را به عنوان اصلی ترین شاخصه های مدیریتی جهت عبور از تنگناها و مشکلات سالهای اخیر جهت پیشبرد کارها و تامین برق مطمئن و پایدار برای مردم ولایت مدار استانهای مازندران و گلستان برشمرد و برای شیرزاد فلاح به عنوان ذیحساب جدید شرکت آرزوی موفقیت کرد. در این جلسه که با حضور عسگری علیخانزاده معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مازندران و رئیس خزانه معین استان برگزار شد، معاونین و مدیران مستقیم شرکت از تلاش ها و مساعی آقای عبدالملکی در طول بیست سال خدمت در سمت ذیحسابی تقدیر نمودند.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مازندران و رئیس خزانه معین استان هم با بیان اینکه خدمات برق منطقه ای مازندران و گلستان به مردم عزیز محسوس می باشد ، نظارت مالی بر عملکرد مالی دستگاهها را به دو شکل « نظارت حین خرج » و « نظارت بعد از خرجکرد » برشمرد که در شکل دوم و نظارت بعد از خرجکرد ، در عهده دستگاه های نظارتی همانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور است .

عسگری علیخانزاده با تاکید بر اینکه نظارت حین خرج مسئولیت اصلی ذیحسابان است افزود : ذیحسابان مکلف هستند در سازمان تسهیل گر عملکرد مالی سازمان و مشاور و کمک حال مدیران اجرایی سازمان باشند .

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مازندران و رئیس خزانه معین استان با اشاره به تلاش های سیروس عبدالملکی در طول بیست سال گذشته گفت : نگاه آقای عبدالملکی در طی بیست سال خدمت ذیحسابی نگاه کمک به دستگاه مطبوع برای پیشرفت و توسعه و تسهیل عملکرد بوده و آقای شیرزاد فلاح نیز با توجه به تجربه ای که دارند همین نگاه را داشته و دارند .

در پایان با اهدا لوح تقدیر و کلام الله مجید از خدمات بیست ساله سیروس عبدالملکی تجلیل و حکم ذیحسابی و سوگندنامه ذیحسابی فلاح قادیکلایی توسط مهندس حسین افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و علیخانزاده معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مازندران و رئیس خزانه معین استان اهدا شد .

شایان ذکر است ، سیروس عبدالملکی معاون مالی پشتیبانی و عضو هیئت مدیره شرکت نزدیک به بیست سال مسئولیت ذیحسابی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان را عهده دار بوده و از خرداد ماه سال گذشته با حکم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان منصوب و به دلیل رعایت موارد قانونی از سمت ذیحسابی استعفا کرده بود .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28417

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.