5

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق منصوب شد

  • کد خبر : 20287
  • 10 فروردین 1399 - 19:38
رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌­های تجدید­پذیر و بهره‌­وری انرژی برق (ساتبا) منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، رضا اردکانیان طی حکمی “محمد ساتکین” را به‌عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی­‌های تجدید­پذیر و بهره­‌وری انرژی برق […]

طی حکمی از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌­های تجدید­پذیر و بهره‌­وری انرژی برق (ساتبا) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، رضا اردکانیان طی حکمی “محمد ساتکین” را به‌عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی­‌های تجدید­پذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) معرفی و منصوب کرد.
در بخشی از این حکم انتصاب آمده است: انتظار می­‌رود با چابک­‌سازی سازمان و افزایش تعاملات درون­‌سازمانی و برون­‌سازمانی بخصوص رسیدگی به مسائل متقاضیان و سرمایه‌­گذاران و پیگیری وضعیت آنها تا حصول نتیجه با هدف جهش تولید و رونق بیش از پیش کسب و کار در حوزه فعالیت­‌های مرتبط با آن سازمان، نسبت به تحقق کامل برنامه­‌های ابلاغی با تأکید بر اولویت­‌های عمومی و تخصصی مندرج در پیوست این حکم اهتمام ویژه به‌عمل آورید.

 

نیروگاهیان

آیین معارفه رئیس جدید ساتبا امروز باحضور همایون حائری، معاون برق و انرژی وزیر نیرو برگزار شد که در این مراسم حائری به نمایندگی از وزیر نیرو از تلاش‌های “سیدمحمد صادق­‌زاده” رئیس پیشین سازمان ساتبا تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20287

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.