3

رانش زمین تأسیسات برق شهرستان طالقان را قطع کرد

  • کد خبر : 25254
  • 29 اردیبهشت 1399 - 18:17
رانش زمین تأسیسات برق شهرستان طالقان را قطع کرد
سرپرست مدیریت توزیع برق طالقان گفت: لازم به توضیح است که در این خصوص اقداماتی از قبیل اصلاح پایه و فونداسیون، اصلاح شبکه و همچنین تعویض سیم آلومینیوم و تعویض کلمپ، جهت افزایش پایداری برق مشترکین در دستور کار قرار گرفت و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.

سرپرست مدیریت توزیع برق طالقان گفت: به علت رانش زمین، شبکه‌ها و تأسیسات برق رسانی در مسیر مانوری فیدر سد و نصر قطع شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرنگار مهر، حجت اسلامی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اثر رانش زمین در مسیر مانوری فیدر سد و نصر، خسارتی بالغ بر ۶۳ میلیون ریال به شبکه برق تغذیه کننده منطقه وارد شد، اظهار کرد: این رخداد همچنین موجب آسیب‌هایی از جمله کج شدن پایه و پارگی سیم را به همراه داشت.

وی گفت: طی بازدید دوره‌ای اکیپ بازدید «پی ام» واحد بهره برداری از منطقه آسیب دیده مسیر می فیدر سد و نصر (پایین طالقان محدوده تاج سد – جاده نساء سفلی) و مشاهده اشکال در شبکه، ضمن تماس تلفنی با دیسپاچینگ (مرکز کنترل) و ثبت اعلام عیب در سیستم، مبنی بر کج شدن پایه و سیم پارگی به دلیل رانش زمین، با برنامه ریزی لازم اکیپ حوادث وارد عمل شده و نسبت به رفع مشکل اقدامات لازم صورت گرفت.

نیروگاهیان

سرپرست مدیریت توزیع برق طالقان گفت: البته لازم به توضیح است که در این خصوص اقداماتی از قبیل اصلاح پایه و فونداسیون، اصلاح شبکه و همچنین تعویض سیم آلومینیوم و تعویض کلمپ، جهت افزایش پایداری برق مشترکین در دستور کار قرار گرفت و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25254

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.