3

رانش زمین تاسیسات برق مورزرین الیگودرز را تخریب کرد

  • کد خبر : 21697
  • 26 فروردین 1399 - 11:41
رانش زمین تاسیسات برق مورزرین الیگودرز را تخریب کرد

بر اثر رانش مجدد زمین در منطقه موزرین شبکه برق تغذیه کننده منطقه دچار آسیب جدی و برق سایتهای پرورش ماهی و راهداری منطقه قطع گردید. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،اصغر سرلک روز سه شنبه تصریح کرد: در همین راستا طی بازدید مدیریت توزیع برق شهرستان و کارشناسان مربوطه از منطقه […]

بر اثر رانش مجدد زمین در منطقه موزرین شبکه برق تغذیه کننده منطقه دچار آسیب جدی و برق سایتهای پرورش ماهی و راهداری منطقه قطع گردید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،اصغر سرلک روز سه شنبه تصریح کرد: در همین راستا طی بازدید مدیریت توزیع برق شهرستان و کارشناسان مربوطه از منطقه آسیب دیده برنامه ریزی لازم انجام و با توجه به میزان بالای خسارت وارده تا فردا شبکه ترمیم و مشترکان برقدار خواهند شد.

نیروگاهیان

لازم بذکر است انتقال و تغییر مسیر شبکه از منطقه خطر جهت افزایش پایداری برق مشترکین در دستور کار است و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
سال گذشته نیز رانش زمین در این منطقه علاوه بر انسداد محور شول آباد موجب قطع برق منطقه شده بود که پس از ترمیم مجددا روز گذشته رانش زمین در این منطقه به وقوع پیوست و خساراتی را به شبکه برق وارد کرد.
الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21697

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.