مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در سومین روز از همایش مدیران دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور که در مشهد برگزار شد، از راه اندازی اپلیکیشن ۱۲۲ به صورت یکپارچه در کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا اقبال” با بیان این مطلب افزود: یک اتفاق بزرگ دیگر در حوزه CRM نیز، یکپارچگی سیستم پیامکی است که ان شاءالله به زودی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: هم زمان با تشکیل ۶ کارگروه تخصصی و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، تلاش شبانه روزی همکارانمان در شوراهای تخصصی و نیز با حمایت همه جانبه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، به امید خدا بتوانیم شاهد یک تحول بزرگ در حوزه CRM شرکتهای آب و فاضلاب سراسر کشور باشیم.
بیشتر بخوانید
بازدید وزیر منابع آب کشور عراق از مرکز مهاب شرکت آب و فاضلاب مشهد
گزارش تصویری/ حاشیههای روز پایانی نمایشگاه بینالمللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب
اقبال تصریح کرد: در حال حاضر یکی از چالشهای پیش رو، پایین بودن جایگاه سازمانی حوزه CRM در برخی شرکتهاست که در تلاش برای ارتقای آن هستیم.
مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین از تشکیل کارگروه مشترک با دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات با عنوان “صدای مردم” خبر داد.
انتهای پیام/