2

راه‌اندازی سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطع برق “شهاب” در تهران

  • کد خبر : 6446
  • 02 مرداد 1398 - 19:59

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از راه‌اندازی سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطعی‌های احتمالی برق “شهاب” به‌منظور پاسخگویی و تکریم مراجعان و مشترکان در پایتخت خبر داد. به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسین صبوری” با بیان اینکه سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطعی‌های احتمالی برق “شهاب” به‌صورت اپلیکیشن و وب سایت، توسط امور هماهنگی فوریت‌های […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از راه‌اندازی سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطعی‌های احتمالی برق “شهاب” به‌منظور پاسخگویی و تکریم مراجعان و مشترکان در پایتخت خبر داد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسین صبوری” با بیان اینکه سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطعی‌های احتمالی برق “شهاب” به‌صورت اپلیکیشن و وب سایت، توسط امور هماهنگی فوریت‌های برق راه‌اندازی شده است، افزود: این سامانه بر اساس اطلاعات مکانی، طراحی و پایه‌گذاری شده است و با برقراری ارتباط میان سیستم‌های مشترکان،GIS  و سیستم ثبت حوادث، امکان رویت خاموشی‌های با برنامه احتمالی به‌ویژه برنامه قطعی‌های احتمالی ناشی از مدیریت اضطراری بار در این سامانه را خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این طرح از اقدامات موثر در جهت رضایت مشترکان و احترام به حقوق آنان است، اظهار کرد: این طرح در راستای سیاست‌های ابلاغی شرکت توانیر در حوزه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی انجام شده و مشترکان می توانند با دریافت اپلیکیشن تلفن همراه و با مراجعه به وب سایت شرکت و درج شماره اشتراک برق و یا جستجوی مکانی موقعیت مورد نظر، برنامه خاموشی‌های احتمالی آتی را دریافت کنند.
مدیرعامل در ادامه تصریح کرد: در راستای تکریم و رضایت‌مندی مشترکان پایتخت و به‌منظور کنترل کیفیت خدمات ارائه شده از طریق اعمال مدیریت علمی و کارآمد، سامانه تکریم و نظرسنجی نیز راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: این سامانه با در نظر گرفتن شاخص‌های تاثیرگذار، سنجش میزان رضایت‌مندی مشترکان در حوزه بهره‌برداری را محقق می‌کند.
صبوری افزود: در تابستان سال جاری قابلیت پاسخگویی به حدود ۱۰۰درصد از تماس‌ها توسط سامانه ۱۲۱ محقق شده است و در صورت وجود خاموشی ناشی از محدودیت در شبکه بالادستی یا مدیریت اضطراری بار، امکان پاسخگویی هوشمند به مشترکان بر اساس موقعیت خطا و محدوده خاموشی فراهم شده است.
گفتنی است، در امور فوریت‌های برق ۱۲۱، با توجه به راه‌اندازی سیستم نظرسنجی و ارسال پیام کوتاه، در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه بهره‌برداری، از مشترکان شهر تهران بازخورد دریافت و نتایج به منظور بهبود فرایند فعالیت‌ها، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6446

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.