3

راه‌اندازی ۷۲ نیروگاه خانگی خورشیدی در لرستان

  • کد خبر : 12213
  • 05 دی 1398 - 20:39
راه‌اندازی ۷۲ نیروگاه خانگی خورشیدی در لرستان

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۷۲ نیروگاه خورشیدی خانگی در استان راه‌اندازی شده که ظرفیت تولید برق این نیروگاه‌ها ۵۲۷ کیلو وات است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار فارس در خرم‌آباد، فریدون خودنیا امروز اظهار داشت: در پهنه بندی انرژی تابشی رسیده به سطح زمین، مناطق لرستان به ۴ […]

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۷۲ نیروگاه خورشیدی خانگی در استان راه‌اندازی شده که ظرفیت تولید برق این نیروگاه‌ها ۵۲۷ کیلو وات است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار فارس در خرم‌آباد، فریدون خودنیا امروز اظهار داشت: در پهنه بندی انرژی تابشی رسیده به سطح زمین، مناطق لرستان به ۴ ناحیه تقسیم می‌شوند.

وی با بیان اینکه مناطق غربی و برخی مناطق شرقی استان همواره در تمام فصول دارای ماکزیمم تابش هستند، افزود: بایستی از این ظرفیت خدادادی به نحو احسنت استفاده کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: شرکت توزیع برق در لرستان بیش از ۶۳۰ هزار مشترک دارد که بر اساس آخرین اطلاعات پیک مصرفی برق استان به ۶۳۰ مگاوات می‌رسد.

خودنیا با اشاره به اینکه ۷۲ نیروگاه خورشیدی خانگی در استان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: ظرفیت تولید برق این نیروگاه‌ها ۵۲۷ کیلو وات است.

وی با عنوان کردن مزایای تولید برق به روش خورشیدی، خاطرنشان کرد: برق تولید شده توسط انرژی خورشیدی در استان باعث انتشار نیافتن ۶۰۳ هزار کیلوگرم گاز گلخانه ای شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان عنوان کرد: علاوه بر مباحث گلخانه ای روش خورشیدی باعث صرفه جویی در مصرف آب و گاز می‌شود با وجود این تفاسیر به دنبال گسترش استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی در لرستان هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12213

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.