2
ساعت فعالیت تعمیراتی شبانه روزی نتیجه داد:

راه اندازی دوباره واحد شماره ۴ گازی نیروگاه شهید رجایی

  • کد خبر : 114003
  • 20 مهر 1402 - 17:19
راه اندازی دوباره واحد شماره ۴ گازی نیروگاه شهید رجایی
بهنام کریمی مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی در تشریح این خبر اظهار داشت: با اعلام روغن سوزی و دود شدید در کوپه لود واحدشماره 4 گازی، متخصصان تعمیرات نیروگاه پس از بررسی های فنی وتخصصی بلافاصله اقدام به فراخوان تیم های عملیاتی برای انجام تعمیرات به صورت شبانه روزی، برای رفع اشکال از یاتاقان شماره 3 توربین، نمودند.

واحد شماره ۴ گازی نیروگاه شهید رجایی با تلاش متخصصان این نیروگاه، پس از ۲۴ساعت تعمیرات، دوباره به مدار تولید بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، بهنام کریمی مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی در تشریح این خبر اظهار داشت: با اعلام روغن سوزی و دود شدید در کوپه لود واحدشماره ۴ گازی، متخصصان تعمیرات نیروگاه پس از بررسی های فنی وتخصصی بلافاصله اقدام به فراخوان تیم های عملیاتی برای انجام تعمیرات به صورت شبانه روزی، برای رفع اشکال از یاتاقان شماره ۳ توربین، نمودند.

کریمی تصریح کرد: متخصصان تعمیرات در ساعات اولیه تعمیرات، به سرعت وارد عمل شده و با دمونتاژ یاتاقان و بعد از بازدید پدها اقدام به تعویض سیل رینگ بابیت دار و سپس تعویض اورینگ های آب بندی دونیمه نموده و بعد تمیز کاری شفت لود، بازدید و تعمیر تجهیزات مهم در بخش بویلر و محفظه احتراق ومونتاژ یاتاقان به صورت شبانه روزی از سوی متخصصان مکانیک سیکل ترکیبی انجام واین واحد در کوتاه ترین زمان ممکن به شبکه سراسری تولید پیوست.

 

 

نیروگاهیان

با بازگشت دوباره واحد شماره ۴ گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی قزوین، حدود ۱۲۰مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق شد تا کمترین خللی در تامین برق پایدار و مطمئن برای خدمت رسانی به مصرف کنندگان ایجادنشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=114003
  • نویسنده : امیرحسین ایرانخواه
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.