3

راه اندازی دیزل ژنراتور مجموعه ورزشی ۲۰ هزارنفری خلیج فارس بندرعباس

  • کد خبر : 21389
  • 23 فروردین 1399 - 13:01
راه اندازی دیزل ژنراتور مجموعه ورزشی ۲۰ هزارنفری خلیج فارس بندرعباس

دستور دکتر امیاری مدیرکل محترم و پیگیری پایدار سرپرست مجموعه ورزشی خلیج فارس و همکاری معاونین و همکاران محترم دیزل ورزشگاه خلیج فارس بعد از ۱۰ سال راه اندازی شد که امیدوارم با این حرکت در آینده شاهد قطعی برق در ورزشگاه نباشیم. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی اداره کل […]

دستور دکتر امیاری مدیرکل محترم و پیگیری پایدار سرپرست مجموعه ورزشی خلیج فارس و همکاری معاونین و همکاران محترم دیزل ورزشگاه خلیج فارس بعد از ۱۰ سال راه اندازی شد که امیدوارم با این حرکت در آینده شاهد قطعی برق در ورزشگاه نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان،مجموعه ورزشی خلیج فارس بندرعباس با حدود ۲۰ هزار نفر گنجایش جزو ۲۰ ورزشگاه بزرگ است و از نظر نورپردازی نیز یکی از ۱۰ ورزشگاه برتر کشور محسوب می‌شود.
امیاری در حاشیه راه اندازی دیزل ژنراتور این ورزشگاه ضمن تشکر از همکاران دفتر فنی مهندسی اداره کل و سرپرست مجموعه خلیج فارس اظهارداشت: زیرساخت‌ها و نواقص باقیمانده این ورزشگاه باید هرچه سریعتر برطرف شودوهمچنین باید از راهکارهای قانونی برای رفع مشکلات و نواقص این ورزشگاه صورت پذیرد .

نیروگاهیان

وی دربخشی از سخنانش بیان داشت : موضوعی که قابل توجه و تاکید ویژه است حفظ و نگهداری چمن این ورزشگاه است چرا که چمن در صورت رسیدگی نکردن خیلی زود کیفیت خود را از دست می‌دهدکه با همکاری پایدار سرپرست مجموعه ورزشی خلیج فارس نیز زمین چمن این استادیوم بازسازی شد تا شرایط برگزاری مسابقات نیز در این ورزشگاه مهیا شود .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21389

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.