7

راه اندازی ژنراتورهای برق اضطراری مخابرات در حفظ پایداری شبکه برق استان

  • کد خبر : 27659
  • 04 تیر 1399 - 20:07
راه اندازی ژنراتورهای برق اضطراری مخابرات در حفظ پایداری شبکه برق استان
با هدف حفظ پایداری شبکه برق در استان و نیز جلوگیری از قطع آن در فصل تابستان، مخابرات منطقه یزد با روشن کردن ژنراتور های برخی از مراکز مخابراتی در زمان پیک مصرف برق، با این سازمان مشارکت می کند.

در راستای مسئولیت های اجتماعی، مخابرات منطقه یزد همگام با سایر ادارات و نهادها، یکی از بانیان کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازاشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، محمدرضا اسدی رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی نیرو مخابرات یزد با اعلام این خبر افزود: با هدف حفظ پایداری شبکه برق در استان و نیز جلوگیری از قطع آن در فصل تابستان، مخابرات منطقه یزد با روشن کردن ژنراتور های برخی از مراکز مخابراتی در زمان پیک مصرف برق، با این سازمان مشارکت می کند.

اسدی اظهار داشت : این طرح در سال گذشته در ماه های تیر و مرداد در مراکز شهید صدوقی، هفتم تیر ، امام خمینی (ره)، شهید مفتح و رسالت اجرا و در سال جاری نیز از اواخر خرداد در این مراکز آغاز شده است.

نیروگاهیان

شایان ذکر است به علت مشارکت در طرح مذکور مخابرات مشمول دریافت پاداش از وزارت نیرو گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27659

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.