مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو با اشاره به دریافت ۹۲۹۴ مورد نامه در ملاقاتهای مردمی ۲۴ استان، از بررسی و رسیدگی دقیق به این درخواستها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، «مریم کارگرنجفی» در تشریح اقدامات دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو با اشاره به سفرهای استانی و میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در دولت سیزدهم اظهار کرد: وزارت نیرو در ۲۴ سفر به استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد حضور موثر داشته و به درخواستهای مردم در حوزه صنعت آب و برق رسیدگی کرده است.
وی با بیان اینکه از دو روز قبل سفر ملاقات مردمی در استانها انجام میشد، اضافه کرد: تعداد ۹۲۹۴ مورد نامه در ۲۴ استان درخواست مکتوب مردمی دریافت شده است.
بیشتر بخوانید
ماهیت کار صنعت آب و برق خدمت رسانی مستقیم به مردم است
شاخصهای ارزیابی عملکرد داخلی شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو ابلاغ شد
مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو با اشاره به تعداد افراد اعزامی به استانها نیز گفت: مجموعا ٣۴ نفر از صنعت آب و برق به سفرهای استانی اعزام و موضوعات مرتبط با این حوزه را مورد بررسی قرار داده که معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه و تام الاختیار وزارت نیرو نیز در این سفرها مجموعه را همراهی میکردند.
وی با اشاره به مشکلات احصا شده در استانها، گفت: ٩ موضوع عمده درباره درخواستها و شکایات مربوط به منابع انسانی از تبدیل وضعیت نیروها تا اعتراض به آزمون استخدامی مطرح بوده که این موارد در حال بررسی و پیگیری هستند.
کارگرنجفی در پایان افزود: ۱۲ مورد عمده نیز در حوزه آب، آبفا و برق احصا شده که توسط دفتر بازرسی شرکتهای زیرمجموعه در حال رسیدگی است.
انتهای پیام/