4

رسیدگی به بیش از ۳۷۰۰ مورد اتفاق آب در پی برودت شدید هوا در خراسان رضوی/ بازگشت شبکه آب به مدار پایداری

  • کد خبر : 95140
  • 02 بهمن 1401 - 3:17
رسیدگی به بیش از ۳۷۰۰ مورد اتفاق آب در پی برودت شدید هوا در خراسان رضوی/ بازگشت شبکه آب به مدار پایداری
به گفته یاقوتی‌نیا، آبفای خراسان رضوی درمدت رفع اتفاقات، با استفاده از 20 دستگاه تانکر سیار، نسبت به ارسال آب به مناطق مواجه با قطع آب اقدام کرد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از رسیدگی به سه هزار و ۷۶۳ مورد اتفاق آب در پی برودت شدید هوا در شهرها و روستاهای این استان در هفته پایانی دی ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا یاقوتی‌نیا” با اشاره به کاهش دمای هوا به منفی ۲۵ درجه سانتیگراد در برخی مناطق استان از جمله فریمان و بیش از ۱۰ هزار و ۲۲۸ مورد تماس تلفنی مشترکان استان با شماره ۱۲۲ در ارتباط با یخزدگی شبکه اظهار داشت: این سرمای فراگیر در شهرستان‌های خراسان رضوی باعث بروز سه هزار و ۱۱۸ مورد یخزدگی کنتور و تجهیزات آن و ۸۷ مورد اتفاق در خطوط انتقال و ۴۹۳ مورد اتفاق در شبکه توزیع آب استان شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تبصره دو و امورهای تابعه آبفای استان با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، پیش‌بینی‌های لازم را برای مقابله با موج سرما بعمل آورده و به منظور جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از برودت هوا به تاسیسات نیز در حالت آماده باش قرار داشتند اظهار داشت: علاوه بر مواد یاد شده در شهرستان‌های جوین، چناران، زاوه، طرقبه شاندیز، فریمان، قوچان، نیشابور و تایباد هم  ۴۰ مورد یخزدگی تجهیزات سرچاه، هفت مورد یخزدگی جایگاه برداشت آب در شهر بجستان، ۱۵ مورد یخزدگی شیرفلکه در تربت حیدریه، چناران و نیشابور و سه  مورد ترکیدگی پمپ در تربت حیدریه و فریمان گزارش شد.

 

 

نیروگاهیان

به گفته یاقوتی‌نیا، آبفای خراسان رضوی درمدت رفع اتفاقات، با استفاده از ۲۰ دستگاه تانکر سیار، نسبت به ارسال آب به مناطق مواجه با قطع آب اقدام کرد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر تمام شهرها و روستاهای استان از آب شرب پایدار برخوردارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=95140
  • نویسنده : پروانه عابدین
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.