0

رشد بیش از ۲۷ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 134391
  • 06 تیر 1403 - 9:47
رشد بیش از ۲۷ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز
مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۱ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۳۷۴ مگاوات ساعت انرژی در این نیروگاه تولید شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷.۶ درصد افزایش داشته است

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۱ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۳۷۴ مگاوات ساعت انرژی در این نیروگاه تولید شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷.۶ درصد افزایش داشته است. محسن حافظی افزود: پیک مصرف برق در استان خوزستان به دلیل آغاز زودرس گرمای هوا و دمای بالای ۵۰ در هفته‌های اخیر زودتر شروع شده و همین موضوع بر اهمیت تولید پایدار و ثبات انرژی برق افزوده است. امیدواریم تا پایان فصل تابستان و پیک مصرف برق، شاهد تداوم پایداری و افزایش سطح تولید این انرژی در نیروگاه رامین باشیم.

وی همچنین همه شهروندان را مصرف بهینه این انرژی حیاتی دعوت نمود و اظهار داشت: با صرفه جویی و کاهش فشار به شبکه سراسری برق کشور نیروگاه‌های تولید برق نیز با فشار و چالش‌های کمتری این انرژی را بصورت مستمر و پایدار تولید و به شبکه ارائه می‌دهند.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی را در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می‌کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134391

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.