6
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌اي گيلان خبر داد:

رشد ۱۰ برابری ظرفیت ایستگاه‌های برق گیلان پس از پیروزی انقلاب

  • کد خبر : 42259
  • 15 بهمن 1399 - 17:00
رشد ۱۰ برابری ظرفیت ایستگاه‌های برق گیلان پس از پیروزی انقلاب
«بهمن داراب زاده» در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در برنامه گفتگوی زنده ویژه خبری صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: در دوران قبل از انقلاب ظرفیت ایستگاه‌های برق در سطوح ولتاژی 230،132،63 و 400 کیلوولت استان، 746 مگاولت آمپر بوده که این ظرفیت بعد از پیروزی انقلاب به 7815 مگاولت آمپر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از رشد بیش از ۱۰ برابری ظرفیت ایستگاه‌های برق استان نسبت به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «بهمن داراب زاده» در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در برنامه گفتگوی زنده ویژه خبری صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: در دوران قبل از انقلاب ظرفیت ایستگاه‌های برق در سطوح ولتاژی ۲۳۰،۱۳۲،۶۳ و ۴۰۰ کیلوولت استان، ۷۴۶ مگاولت آمپر بوده که این ظرفیت بعد از پیروزی انقلاب به ۷۸۱۵ مگاولت آمپر افزایش یافته است.
وی افزود: شاهد رشد بیش از ۱۰ برابری ظرفیت پست‌های انتقال و فوق توزیع در بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب هستیم.

نیروگاهیان

داراب زاده با اشاره به احداث پست ۲۳۰٫۶۳٫۲۰ کیلوولت غرب رشت در روستای پس ویشه که جزو بزرگترین پروژه‌های استان گیلان است، گفت: در راستای تامین برق مطمئن شهرستان رشت و پایداری برق این شهرستان، پروژه بزرگ پست ۲۳۰، ۶۳ و ۲۰ کیلوولت غرب رشت در روستای پس ویشه را با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در دست اقدام داریم که با پیشرفت بسیار خوبی در حال اجراست.انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=42259
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.