1

رشد ۱۰ درصدی تولید انرژی نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب و نیرو در بهار امسال

  • کد خبر : 134877
  • 12 تیر 1403 - 11:30
رشد ۱۰ درصدی تولید انرژی نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب و نیرو در بهار امسال
وحید ایزدی با بیان این خبر افزود: با توجه به بارش‌های نسبتاً خوبی که در فصل بهار در حوضه کارون و حوضه غرب به وقوع پیوست، سدهای در حال بهره‌برداری شرکت به پرشدگی کامل قبل از پیک تابستان رسیده‌اند

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  وزارت نیرو(پاون)، وحید ایزدی با بیان این خبر افزود: با توجه به بارش‌های نسبتاً خوبی که در فصل بهار در حوضه کارون و حوضه غرب به وقوع پیوست، سدهای در حال بهره‌برداری شرکت به پرشدگی کامل قبل از پیک تابستان رسیده‌اند و در سه ماهه اول به منظور کنترل مخزن و جلوگیری از سرریز با تولید انرژی، بخشی از نیاز  شبکه سراسری را نیز تأمین کرده‌اند.
ایزدی گفت: در سه ماهه اول امسال نیروگاه‌های در حال بهره‌برداری شرکت به میزان ۲۴۰۰ گیگاوات ساعت تولید انرژی داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و نیرو در پایان تاکید کرد: با انجام به موقع بازرسی و تعمیرات واحدها و ذخیره مناسب آب در مخزن، نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت با ظرفیت کل ۳۰۰۰ مگاوات جهت تأمین نیاز پیک مصرف تابستان به تولید انرژی پایدار خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134877

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.