6

رشد ۱۱ درصدی تولید برق در نیروگاه بیستون

  • کد خبر : 6925
  • 02 شهریور 1398 - 20:04
رشد ۱۱ درصدی تولید برق در نیروگاه بیستون

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون، از تولید بیش از یک‌میلیون و ۲۳۰ هزار مگاوات ساعت انرژی به‌صورت ناخالص و رشد ۱۱ درصدی تولید این نیروگاه در پیک بار تابستان امسال خبر داد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مسعود میرزاعسگری” گفت: میزان انرژی تولید شده نسبت به مقدار مشابه سال ۹۷ رشد ۱۱ درصدی […]

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون، از تولید بیش از یک‌میلیون و ۲۳۰ هزار مگاوات ساعت انرژی به‌صورت ناخالص و رشد ۱۱ درصدی تولید این نیروگاه در پیک بار تابستان امسال خبر داد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مسعود میرزاعسگری” گفت: میزان انرژی تولید شده نسبت به مقدار مشابه سال ۹۷ رشد ۱۱ درصدی داشته است.
وی به موفقیت صنعت برق در گذر موفق از روزهای اوج گرما اشاره و بر نقش موثر واحدهای بخار و گازی این شرکت در پایداری شبکه برق کشور و همچنین صادرات به کشورهای همسایه از جمله عراق تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون، برنامه‌ریزی صحیح را عامل اصلی دستیابی به حداکثر آمادگی تولید در شرایط حساس تابستان امسال عنوان کرد و افزود: در این زمینه فعالیت‌های تعمیراتی متعددی در شرایط سخت محیطی و بدون خارج کردن واحدهای بخار از مدار تولید انجام شد.
پیش از این نیز، اقداماتی در خصوص افزایش ۱۷ درصدی توان واحدهای گازی اسلام آباد غرب انجام شده است.
نیروگاه بیستون با دو واحد بخاری با ظرفیت مجموعا ۶۴۰ مگاوات در کیلومتر ۲۵ جاده کرمانشاه- همدان قرار دارد.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6925

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.