1
در سه ماهه نخست سال 1403 محقق شد؛

رشد ۴٫۶۲درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی

  • کد خبر : 134697
  • 10 تیر 1403 - 11:08
رشد ۴٫۶۲درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی
ابوالفضل موتابها رئیس هیات مدیره و مدیرعامل  نیروگاه در تشریح این خبر اظهار داشت : در نخستین فصل سال جاری، سه میلیارد و صد و نود و سه میلیون و یکصد و شصت و دو هزار کیلووات ساعت انرژی خالص

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  وزارت نیرو(پاون)، ابوالفضل موتابها رئیس هیات مدیره و مدیرعامل  نیروگاه در تشریح این خبر اظهار داشت : در نخستین فصل سال جاری، سه میلیارد و صد و نود و سه میلیون و یکصد و شصت و دو هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
موتابها بیان کرد : از این میزان انرژی، ۱ میلیارد و ۵۷۳ میلیون  و ۵۵۲ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۱ میلیارد و ۶۱۹ میلیون و ۶۱۰  هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.
وی در پایان افزود: با این میزان انرژی خالص درسه ماهه امسال، این نیروگاه شاهد رشد ۴٫۶۲ درصدی تولید انرژی نسبت به نخستین فصل سال ۱۴۰۲ بوده است.
بر اساس این گزارش نیروگاه شهید رجایی با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی و ظرفیت تولید ۲۰۴۲ مگاوات، بیش از ۳ و نیم درصد از برق مورد نیاز شبکه سراسری را تولید می کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134697

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.