4

رشد ۷٫۵ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 58706
  • 22 شهریور 1400 - 13:39
رشد ۷٫۵ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد
"جمال معتمدی زاده" در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌ها باید شاهد کاهش مصرف برق می‌بودیم که متاسفانه اکنون شاهد افزایش 7.5 درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۷٫۵ درصدی میزان مصرف برق طی چند روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: میزان مصرف برق در این استان هم اکنون به ۳۹۸ مگاوات رسیده که رشد ۷٫۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمال معتمدی زاده” در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌ها باید شاهد کاهش مصرف برق می‌بودیم که متاسفانه اکنون شاهد افزایش ۷٫۵ درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

وی گفت: گچساران ۱۵۴ و چرام با ۲۲ مگاوات بیشترین و کمترین مصرف را دارند که انتظار می‌رود مشترکان در کاهش مصرف ما را همکاری و همراهی کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست از روشن کردن وسایل پُرمصرف در ساعت پیک مصرف خودداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه ما نگران تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و از سویی آمار مرگ و میر کرونا در استان همچنان روزانه گزارش می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان باید برق این مراکز را تامین کند تا کادر درمان و بیماران با مشکلی مواجه نشوند.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، ساعت پیک مصرف برق در این استان را از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ عنوان و تصریح کرد: خاموش کردن یک لامپ ۱۰۰ وات غیرضروری از سوی مشترک برق در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است.
معتمدی زاده، میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه این استان تا ساعت ۲۲ دیشب را ۳۹۱ مگاوات ذکر کرد.
وی با تاکید بر اینکه با خاموش کردن هر لامپ ۱۰۰ وات شاهد مدیریت صدها مگاوات برق در کشور خواهیم بود، اظهار داشت: با مدیریت مصرف برق می‌توان کمک شایانی به اقتصاد ایران در حوزه زیرساختی صنعت برق کرد.
تعداد مشترکان برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۲ هزار اشتراک است که بیش از ۸۰ درصد آن را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=58706
  • نویسنده : ضرغام علی‌بازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.