4

رشد ۹ درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 6443
  • 02 مرداد 1398 - 19:57
رشد ۹ درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف برق در این استان در آخرین روز از تیرماه سال جاری از مرز ۴۲۲ مگاوات گذشت. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “داود راهزادی” با تشریح آخرین وضعیت میزان مصرف برق در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: روز گذشته ۳۱ تیرماه […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف برق در این استان در آخرین روز از تیرماه سال جاری از مرز ۴۲۲ مگاوات گذشت.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “داود راهزادی” با تشریح آخرین وضعیت میزان مصرف برق در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: روز گذشته ۳۱ تیرماه میزان مصرف برق در مناطق مختلف استان از مرز ۴۲۲ مگاوات گذشته که رشدی معادل حدود ۹ درصد را نشان می‌دهد.
وی با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف از سوی مشترکان تعرفه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ساعت ۲۲ شب در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۱۶ مگاوات رسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان گچساران با مصرف ۱۵۹ مگاوات برق و افزایش یک مگاواتی مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل همچنان پیشتاز در مصرف برق در استان است.
راهزادی، میزان مصرف برق در شهرستان‌های بویراحمد و دنا را ۱۰۷ مگاوات عنوان و تصریح کرد: میزان برق مصرفی در این شهرستان‌ها نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد هشت مگاواتی را نشان می‌دهد.
وی گفت: شهرستان کهگیلویه ۸۱ مگاوات مصرف داشته که با افزایش ۱۴ مگاواتی در رتبه سوم مصرف برق در روز گذشته قرار دارد و شهرستان‌های باشت و بهمئی با مصرف ۳۵ مگاواتی در رتبه‌های بعدی مصرف قرار دارند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، کمترین میزان مصرف برق در روز گذشته را مربوط به شهرستان چرام با ۲۲ مگاوات برشمرد و یادآور شد: مشترکان این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز سه مگاوات برق مصرفی بیشتری داشته‌اند.
وی تغییر در الگوی مصرف و افزایش دما را مهم‌ترین دلیل افزایش مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان و تصریح کرد: مشترکان بایستی در ساعات پیک بار از روشن نگه‌داشتن وسایل برقی خودداری و مصرف برق خود را در این ساعات مدیریت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۲۷۰ هزار مشترک برق در این استان وجود دارد که بیشترین میزان مصرف مربوط به دستگاه‌های اداری است.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6443

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.