4

رصد آنلاین وضعیت کلیه واحد‌های نیروگاهی برق خوزستان

  • کد خبر : 33950
  • 24 مهر 1399 - 19:02
رصد آنلاین وضعیت کلیه واحد‌های نیروگاهی برق خوزستان
سازمان آب و برق خوزستان با ۶ نیروگاه بزرگ و ۳۷ واحد نیروگاهی وظیفه تولید برق و انتقال آن به شبکه‌های سراسری را بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: روش‌های نوین برای نگهداری و بهره برداری بر اساس استاندار‌د‌های دنیا در سازمان آب و برق استان پیاده سازی شد و رصد کلیه وضعیت واحد‌های به صورت آنلاین انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،فرهاد ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان ،با اشاره به تولید برق پایدار در استان گفت: روش‌های نوین برای نگهداری و بهره برداری برق، بر اساس استاندار‌دهای دنیا در سازمان آب و برق خوزستان پیاده سازی شد و رصد کلیه وضعیت واحد‌های به صورت آنلاین انجام می‌شود.

او با بیان اینکه به موقع تعمیرات لازم نیروگاه‌ها را انجام داده ایم و همکاران ما با وجود مشکلات برای تولید پایدار برق تلاش کرده اند، افزود: سازمان آب و برق خوزستان با ۶ نیروگاه بزرگ و ۳۷ واحد نیروگاهی وظیفه تولید برق و انتقال آن به شبکه‌های سراسری را بر عهده دارد.

نیروگاهیان

ایزدجو تصریح کرد: ظرفیت حال حاضر نیروگاه برق آبی ۷ هزار و ۷۰ مگاوات است طی تابستان گذشته که اوج پرمصرف برق بود سازمان آب و برق خوزستان موفق به تولید ۸ میلیون مگاوات ساعت برق شد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان ادامه داد: این تولید برق در شرایط کرونایی و مالی کشور بسیار بزرگ است و برای تولید پایدار برق از یک سال قبل باید مقدمات و تعمیرات اساسی واحد‌های نیروگاهی را به خوبی انجام داد تا به این مهم دست یابند.

این مقام مسئول گفت: در تابستان ۹۸ در ساعات پیک مصرف، ۱۲ درصد برق کشور از سوی نیروگاه‌های سازمان آب و برق خوزستان تولید شد و ۵۱ درصد ظرفیت پیک استان را نیز تولید و پایداری خوبی در برق استان کشور تامین شد، همچنین در دسترس بودن واحد نیروگاهی بسیار مهم بوده و بر اساس آماده به کاری و تعمیرات آنها است که در سال ۹۹ بالغ بر ۹۷ درصد آمادگی داریم که نسبت به پارسال ۱۰ درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33950

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.