5
مدیرعامل توزیع برق استان اصفهان معرفی شد

رفع برخی مشکلات ناشی از بدمصرفی با پویش «با انرژی»

  • کد خبر : 131088
  • 23 اردیبهشت 1403 - 10:46
رفع برخی مشکلات ناشی از بدمصرفی با پویش «با انرژی»
در این مراسم معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به این که با گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان، نیاز به برق نیز افزایش می یابد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، در این مراسم معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به این که با گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان، نیاز به برق نیز افزایش می یابد، گفت: امسال به دلیل پیش بینی گرمای بیشتر هوا نسبت به سال های گذشته، مدیریت مصرف برق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
ذبیحی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت مصرف برق، از جمله رونمایی از پویش ملی “با انرژی” در دو هفته گذشته، اظهار امیدواری کرد که با این پویش، بخشی از مشکلات ناشی از بدمصرفی برطرف شود.
وی با تاکید بر اینکه هدف از مدیریت مصرف، کاهش سطح رفاه مردم نیست، گفت: ما باید در زمان مناسب و به شکل صحیح از برق استفاده کنیم تا به صنعت برق در ارائه خدمات بهتر به مردم کمک کنیم.
وی همچنین از استارت مدل اصلاح مالی صنعت برق از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این مدل که با همراهی و همکاری شرکت های توزیع اجرا شده است، نتایج خوبی داشته و به کاهش هزینه ها، شفاف شدن هزینه ها و در نهایت بهره وری بیشتر و مدیریت بهتر کار منجر خواهد شد.
مهندس ذبیحی با بیان اینکه در این مدل بخش عمده ای از نیازهای توزیع براساس وصول مطالبات انجام خواهد شد، از مشترکین خواست تا نسبت به پرداخت به موقع قبوض برق خود اقدام کنند.
معاون هماهنگی توزیع توانیر در پایان ابراز امیدواری کرد که با تمرکز و توجه شرکت ها به این موضوع، شرایط مالی شرکت های توزیع بهبود یابد و حاکمیت شرکت در صنعت برق بیش از پیش تقویت شود.
در ادامه حقیقت سرشت معاون استاندار اصفهان طی سخنانی اظهار داشت: مهندس علاقمندان در طول دوران مسوولیت خود منشاء خدمات ارزنده ای به مردم استان اصفهان بوده و با تلاش شبانه روزی خود گامهای بلندی در جهت ارتقای کیفیت خدمات و تامین برق پایدار مردم این استان برداشته است.
مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق استان اصفهان نیز در سخنانی ضمن تشکر از تمامی کسانی که در دوران مسئولیتش وی را یاری کرده اند، اظهار داشت: تمام تلاشم در طول دوران مسئولیتم این بوده که به مردم استان اصفهان خدمت کنم و خوشحالم که با همراهی تمامی همکارانم در این مسیر دشوار قدم گذاشتم و خداوند متعال کمک کرد تا حدودی موفق باشیم.
علاقمندان در عین حال اظهار امیدواری کرد در آینده نیز شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون صنعت برق استان اصفهان باشیم.
مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان نیز ضمن قدردانی از مهندس علاقمندان و مهندس استکی به خاطر زحماتشان، یکی از مهمترین اهداف شرکت و وزارت نیرو را عبور موفق از اوج بار امسال بیان کرد و گفت: همکاری و همراهی همکاران، مطمئنا موفقیت طرحهای وزارت نیرو و توانیر را موجب خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131088

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.