4

رکورد تولید برق در نیروگاه زرند کرمان شکسته شد

  • کد خبر : 7676
  • 07 مهر 1398 - 9:32
رکورد تولید برق در نیروگاه زرند کرمان شکسته شد

برای اولین بار در طول تاریخ بهره‌برداری نیروگاه زرند ، میزان تولید روزانه واحدها در این نیروگاه با ۱۲۶۶ مگاوات ساعت در یک روز شکسته شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “سام ایزدی” مدیرعامل نیروگاه زرند با اعلام این خبر گفت: با برنامه‌ریزی صحیح، به‌روز رسانی تجهیزات، بهینه‌سازی تأسیسات، بهره‌برداری بهینه، […]

برای اولین بار در طول تاریخ بهره‌برداری نیروگاه زرند ، میزان تولید روزانه واحدها در این نیروگاه با ۱۲۶۶ مگاوات ساعت در یک روز شکسته شد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “سام ایزدی” مدیرعامل نیروگاه زرند با اعلام این خبر گفت: با برنامه‌ریزی صحیح، به‌روز رسانی تجهیزات، بهینه‌سازی تأسیسات، بهره‌برداری بهینه، انجام تعمیرات به‌موقع تجهیزات و تاسیسات، برای اولین بار در طول تاریخ بهره‌برداری از واحدهای نیروگاه زرند، میانگین تولید روزانه هر واحد در بالاترین حد خود قرار گرفت که این اتفاق طی چند دهه عمر نیروگاه بی سابقه بوده است.
وی با بیان این که مجموع اقدامات و عملیات فنی و تعمیراتی روی تجهیزات و تاسیسات نیروگاه قبل از تابستان ۹۸ و بهره‌برداری بهینه، عامل اصلی در کسب این موفقیت و گذر از پیک تابستان با بیشترین میزان تولید بوده است، افزود: با انجام برنامه‌ریزی‌های به‌موقع و تلاش متخصصان داخلی شاهد بهبود در تمامی شاخص‌های بهره‌برداری از قبیل کاهش درصد مصرف داخلی به تولید، افزایش راندمان، افزایش نسبت تولید به ساعت کارکرد، کاهش میزان آب مصرفی و کاهش تعداد خروج اضطراری نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۹۷ هستیم.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7676

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.