2

روایت دوم «حکایت پیچ و مهره»

  • کد خبر : 121738
  • 17 بهمن 1402 - 13:16
روایت دوم «حکایت پیچ و مهره»
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در اجلاس ملی روایت پیشرفت که با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد، ۴ روایت پیشرفت فولاد مبارکه از تولد تا دوره نوآوری باز را تشریح کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از فولاد مبارکه، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در اجلاس ملی روایت پیشرفت که با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد، ۴ روایت پیشرفت فولاد مبارکه از تولد تا دوره نوآوری باز را تشریح کرد.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه:
قبل از اینکه به عنوان مدیرعامل منصوب شوم، معاون خرید بودم، بازدیدی از بخش‌های مختلف داشتم شاهد بودم که بخش بزرگی از انبارها به پیچ و مهره‌ها و مواد مصرفی اختصاص داشت و در بین همه آن قطعات، کارتن‌های قدیمی بزرگی بود که نظرم را جلب کرد که پیچ و مهره‌های زمان ساخت کارخانه بود که از ایتالیا و ژاپن وارد شده بود، به تعبیری حتی پیچ و مهره کارخانه نیز از خارج وارد می‌شد چه برسد به قطعات فوق سنگین که برای واردات برخی از آنها پل اختصاصی می‌زدیم و حتی رنگ‌های روی اسکلت فلزی را روزی وارد می‌کردیم.
ما در ابتدای دهه ۷۰ کارخانه را ساختیم و راه‌اندازی کردیم، نسل به نسل گذشت و تا امروز تولید ما بالاتر از فرانسه، ایتالیا، دانمارک و بسیاری از کشورهای مدعی دیگر در رده بندی جهانی قرار گرفت، امروز ما در فولاد مبارکه ۳۱ هزار و ۲۵۶ نفر سرمایه انسانی داریم که به همت، اراده و فکر این افراد تا امروز یکصد هزار قطعه، تجهیز و ماده مصرفی بومی سازی شده، معادل ۹۰ درصد نیازهای ما که روزی همه آنها وارداتی بود.
امروز به مدد تحریم‌ها در اغلب زمینه‌ها خودکفا شده‌ایم و در توان ماست که تجهیزات و قطعات کارخانه فولادسازی را از سنگ تا رنگ بسازیم و با افتخار روی آن بنویسیم ساخت ایران.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=121738

مطالب پیشنهادی

12اردیبهشت
برگزاری نشست همسویی سیاست‌های سرمایه انسانی وزارت نیرو در شرکت‌های وابسته استان هرمزگان
05فروردین
تشریح تکالیف اختصاصی وزارت نیرو در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
توسط معاون وزیر نیرو و نائب رئیس و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت نیرو صورت گرفت؛

تشریح تکالیف اختصاصی وزارت نیرو در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.