5
مدیرعامل آبفای استان البرز مطرح کرد:

روزانه یک میلیارد ریال صرف آبرسانی به روستاهای البرز می‌شود

  • کد خبر : 38785
  • 30 آذر 1399 - 21:43
روزانه یک میلیارد ریال صرف آبرسانی به روستاهای البرز می‌شود
"ذوالفقار مهدی‌زاده" با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی البرز، روزانه یک میلیارد ریال صرف اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها شده است و این روند تا پایان سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل آبفای استان البرز گفت: در اولین سال یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی استان البرز ۳۶۵ میلیارد ریال صرف احداث و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “ذوالفقار مهدی‌زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی البرز، روزانه یک میلیارد ریال صرف اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها شده است و این روند تا پایان سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده از ابتدای سال تا آذرماه گفت: در این مدت، پنج حلقه چاه در روستاهای کاظم آباد، اغلان تپه، یعقوب آباد، باغبان کلا و شهرک مهندسی زراعی حفر و تجهیز شده، ۳۳ کیلومتر لوله گذاری در اقطار مختلف بین ۶۳ تا ۲۵۰ میلی‌متر در ۱۹ روستا اجرا و ۴۱۰ فقره انشعاب فرسوده بازسازی شده است.

مدیرعامل آبفای استان البرز افزود: در این ۹ ماه همچنین دو هزار و ۳۵۰ متر مکعب حجم مخازن ذخیره آب در روستاهای کردان، دوزعنبر، اغلان تپه، تکیه واغشت، قائلی و فرخ آباد مشکین دشت احداث و یک هزار و ۸۰۰ متر شبکه برق‌رسانی برای راه‌اندازی پمپ‌های آب اجرا شده است.مهدی‌زاده با اشاره به طرح‌های در دست اقدام از دی‌ماه تا پایان سال نیز خاطرنشان کرد: در سه ماه باقی مانده تا پایان سال تعداد سه حلقه چاه جدید در سه روستای بخش‌های محمدشهر، تنکمان و اشتهارد حفر وتجهیز خواهند شد، همچنین سه هزار و ۵۰۰ متر خطوط انتقال آب در روستاهای طالقان و اشتهارد اجرا می‌شود.وی اضافه کرد: یک هزار و ۱۰۰ متر مکعب حجم مخازن جدید در روستاهای باغبان کلا، پورکان و قاسم‌آباد احداث و همچنین دو هزار متر اصلاح و بازسازی شبکه در روستای فشند و یک هزار و ۹۰۰ متر شبکه برق تاسیسات در کردان و کاظم آباد اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38785
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.