6

روستای خجک در استان کردستان برق‌رسانی شد

  • کد خبر : 7681
  • 07 مهر 1398 - 9:20
روستای خجک در استان کردستان برق‌رسانی شد

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از اتمام پروژه برق‌رسانی به روستای خجک با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “ارسلان محمدی” گفت: برق‌رسانی به روستای خجک از توابع بخش نمشیر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۵۰ […]

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از اتمام پروژه برق‌رسانی به روستای خجک با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “ارسلان محمدی” گفت: برق‌رسانی به روستای خجک از توابع بخش نمشیر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت به اتمام رسید.
وی ادامه داد: برای برق‌رسانی به روستای خجک که در منطقه‌ای سخت‌گذر در شهرستان بانه واقع شده، ۲۷۳۵ متر شبکه فشار متوسط هوایی، یک‌دستگاه ترانسفورماتور ۲۵ کاوا، ۲۳۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و ۱۵ متر شبکه فشار ضعیف زمینی احداث شده است.
مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: محرومیت روستای خجک از نعمت برق باعث مهاجرت تعدادی از اهالی این روستا به شهر و روستاهای اطراف شده بود، اما در خلال اجرای پروژه شاهد بازگشت چند خانوار به روستا بودیم.
محمدی در پایان اظهار داشت: برق‌رسانی به چند روستای کم جمعیت دیگر نیز در دستور کار این مدیریت قرار دارد و امید است اجرای این پروژه در رفع محرومیت از این منطقه موثر بوده و موجب رضایت اهالی روستای خجک باشد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7681

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.