2
توسعه ١٣٠٠ میلیارد تومانی شبکه برق شهر تهران

رونمایی از ١٨ طرح عملیاتی در حوزه برق پایتخت

  • کد خبر : 121950
  • 19 بهمن 1402 - 13:40
رونمایی از ١٨ طرح عملیاتی در حوزه برق پایتخت
کامبیز ناظریان مدیرعامل این شرکت از رونمایی از ١٨ طرح بزرگ عملیاتی در راستای توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق کلان شهر تهران خبر داد و ظرفیت سازی جدید و افزایش ظرفیت فعلی شبکه توزیع برق، افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری، اصلاح و بهینه سازی تجهیزات، توسعه هوشمند سازی و کنترل پذیری، نوسازی و تقویت شبکه برق روستایی وتقویت و تامین برق چاههای آب شرب را از جمله این طرحها اعلام کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری توانیر؛ کامبیز ناظریان مدیرعامل این شرکت از رونمایی از ١٨ طرح بزرگ عملیاتی در راستای توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق کلان شهر تهران خبر داد و ظرفیت سازی جدید و افزایش ظرفیت فعلی شبکه توزیع برق، افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری، اصلاح و بهینه سازی تجهیزات، توسعه هوشمند سازی و کنترل پذیری، نوسازی و تقویت شبکه برق روستایی وتقویت و تامین برق چاههای آب شرب را از جمله این طرحها اعلام کرد.
وی همچنین اضافه کرد: به همت تلاشگران و متخصصان این شرکت ١١۶ دستگاه پست جدید برق با مجموع ظرفیت ۶٧ مگاولت آمپر، مورد بهره برداری قرار گرفته و از بیش از ١٠٠ کیلومتر شبکه برق ٢٠ کیلوولت جدید نیز رونمایی شد.
ناظریان با اشاره به این که همزمان با تعویض و نوسازی بیش از ١۶٠ کیلومتر شبکه فشار متوسط و بیش از ١١٠ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ٧٠ کیلومتر شبکه فشار ضعیف جدید نیز در تهران در این ایام احداث شده است، خاطرنشان کرد: پس از موفقیت در تجهیز و اتوماسیون هزار و ٢٠٠ پست برق پایتخت، طی دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از تجهیزات اتوماسیون در ٨۵ دستگاه پست زمینی، و هوشمندسازی و کنترل پذیری ٢٠ هزار انشعاب برق اولویت دار در شهر تهران نیز هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در پایان گفت: با نصب ١٢ دستگاه پست توزیع و بهسازی ١٠ کیلومتر از شبکه برق روستاهای مجاور پایتخت، طی فجر امسال؛ شبکه برق ٨ روستای تحت پوشش این شرکت، تقویت و نوسازی شده و همچنین با اقدامات جهادی انجام شده با هدف مشارکت در تامین آب شرب مورد نیاز هموطنان تهرانی، در دهه فجر امسال طرح تجهیز انشعابهای آب شرب پایتخت نیز توسط این شرکت به پایان رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=121950

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.