در سومین و آخرین روز همایش مدیران دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور که به میزبانی آبفای مشهد برگزار شد، از سند چشم انداز مراکز پاسخگویی در افق ۱۴۰۴ رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، در این جلسه که با حضور مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباط با مشتریان و مدیرکل دفتر مدیریت مصرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد و نیز قائم مقام مدیران عامل شرکتهای آب و فاضلاب سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس در ساختمان شهید سلیمانی آبفای مشهد برگزار شد، مدیران دفاتر ارتباط با مشتریان شرکتهای آب و فاضلاب سراسر کشور به تبادل تجربیات و پرسش و پاسخ جهت رفع چالشهای پیش روی دفاتر CRM پرداختند.
بیشتر بخوانید
راهاندازی اپلیکیشن ۱۲۲ آبفا به صورت یکپارچه در کشور
بازدید وزیر منابع آب کشور عراق از مرکز مهاب شرکت آب و فاضلاب مشهد
همچنین در این مراسم راهبرد دفاتر ارتباط با مشتریان شرکتهای آب و فاضلاب کل کشور با عنوان ” جلب رضایت مشتریان با پاسخگویی مناسب، اطلاع رسانی به موقع و شفاف، پیگیری تا حصول نتیجه و جذب مشارکت حداکثری و موثر مردمی” رونمایی شد.
گفتنی است در حاشیه روز پایانی همایش مذکور، تفاهمنامه بین شرکت آب و فاضلاب مشهد و خانه هم افزایی انرژی و آب استان خراسان رضوی پیرامون حوزه ارتباط با مشتریان با موضوع اشتراکگذاری و تبادل اطلاعات توصیفی و مکانی، اطلاعات هواشناسی، تشکیل اتاق فکر جهت تسریع امور خدمات الکترونیکی شهر مشهد به امضا رسید.
انتهای پیام/