3

رژیم صهیونیستی عامل اصلی قطع مکرر برق در کرانه باختری

  • کد خبر : 14018
  • 22 دی 1398 - 8:04
رژیم صهیونیستی عامل اصلی قطع مکرر برق در کرانه باختری

شرکت برق قدس اعلام کرد تلاش‌های فراوان و بی وقفه‌ای برای پایان دادن به قطع مکرر جریان برق که ناشی از اقدامات و نظارت یکی از شرکت‌های صهیونیستی است، انجام داده و عامل اصلی این بحران را فقط رژیم صهیونیستی می‌داند.   بیشتر بخوانید درگیری ارتش لبنان با معترضان در شمال این کشور غارت نفت […]

شرکت برق قدس اعلام کرد تلاش‌های فراوان و بی وقفه‌ای برای پایان دادن به قطع مکرر جریان برق که ناشی از اقدامات و نظارت یکی از شرکت‌های صهیونیستی است، انجام داده و عامل اصلی این بحران را فقط رژیم صهیونیستی می‌داند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان،شرکت برق استان قدس پس از نشست اضطراری با روسای شهرداری‌ها در این استان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نقاط تماس و ارتباط برق که بیت لحم را پوشش می‌دهد توان آن ۱۲۰ مگاوات است. این خطوط برق قادر به تامین نیاز‌های استان بیت لحم از جمله تامین ۲۰ مگاوات برق اضافی است، اما شرکت برق اسرائیلی به طور متوسط ۷۰ مگاوات برق را تامین می‌کند.
این منبع نوشت: تصمیم شرکت اسرائیلی به کاهش برق منجر به بروز این بحران در کرانه باختری شده است. این در حالی است که شرکت برق استان قدس اعلام کرده است روزانه هزینه ۱۲۰ مگاوات برق را به این شرکت اسرائیلی پرداخت می‌کند و انتظار دارد این شرکت برق مورد نیاز را تامین کند.
شرکت برق استان قدس تصریح کرد: نیروگاه‌های این شرکت توانمندی پوشش و تامین ۱۲۰ مگاوات برق را دارند و هیچ توجیه فنی یا مالی برای کاهش خدمات وجود ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14018

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.