2
مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه:

رکورد مصرف برق نسبت به سال گذشته در استان کرمانشاه شکسته شد

  • کد خبر : 134094
  • 02 تیر 1403 - 11:27
رکورد مصرف برق نسبت به سال گذشته در استان کرمانشاه شکسته شد
 اظهار کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا می کنیم به منظور رعایت مدیریت مصرف برق در ایام پیک بار تا حد امکان الگوهای مدیریت مصرف را رعایت کنند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار مهر، اظهار کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا می کنیم به منظور رعایت مدیریت مصرف برق در ایام پیک بار تا حد امکان الگوهای مدیریت مصرف را رعایت کنند.

وی افزود: در حال حاضر از پیک بار سال گذشته عبور نمودیم و در حوزه مصرف رکورد سال گذشته شکسته شد که این افزایش مصرف باید رعایت الگوهای مصرف را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: مهمترین عاملی که باعث افزایش بار کنونی برق و رشد مصرف ۱۵ درصدی آن شده بار سرمایشی می باشد که در این راستا استفاده از کولرهای گازی با توجه به مصرف بالای آن اصلاً توصیه نمی شود.

مرادی خاطرنشان کرد: استفاده از کولرهای گازی علاوه بر مصرف بالای برق باعث صدور قبوض نجومی و بالاتر از دو میلیون تومان برای مشترکان می شود که لزوم استفاده از کولرهای آبی با نصب سایه بان را می رساند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود نیمی از مصرف برق استان در بخش سرمایش و وسایل پر مصرف استفاده می شود که این افزایش به پیک بار مصرف فشار وارد می کند که در این راستا باید با کاهش و مدیریت مصرف باعث کاهش فشار به شبکه و در نتیجه آن عدم قطعی برق بخش خانگی شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در رابطه با ساعت اوج مصرف نیز، گفت: ساعت اوج مصرف از ۱۲ تا ۱۸ و همچنین از ساعت ۲۰ تا ۲۳ می باشد که به استانیهای عزیز توصیه می شود در این ساعات حداکثر رعایت را در مصرف برق داشته باشند.

وی گفت: در سال جاری پاداش های خوبی برای همشهریان و هم استانی های عزیز در نظر گرفتیم به طوری که هر مشترکی که یک کیلووات ساعت کاهش نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته باشد تا ۲ هزار تومان یعنی بیست برابر قیمت تامین برق پرداخت می شود.

مرادی در رابطه با پویش با انرژی نیز گفت: امیدواریم تمامی مشترکین عزیز از طریق پیامک های ارسالی از این پویش استفاده کنند و امتیازات خود را افزایش داده و جوایز ارزنده ای از جمله خودرو و لوازم خانگی دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134094

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.