5
مدیرعامل شرکت گاز استان:

رکورد گازرسانی به نیروگاه‌های تولید برق خراسان رضوی شکسته شد

  • کد خبر : 82190
  • 04 مرداد 1401 - 22:35
رکورد گازرسانی به نیروگاه‌های تولید برق خراسان رضوی شکسته شد
حسن افتخاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: در روز پنجشنبه ۳۰ تیر ماه امسال رقمی بالغ بر ۳۱ میلیون مترمکعب گازطبیعی در استان مصرف شد که معادل ۶۰ درصد این رقم ۱۸.۵ میلیون مترمکعب تحویل بخش نیروگاهی استان شد که بیشترین میزان گازرسانی به بخش نیروگاهی استان از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از مصرف ۶۰ درصد گاز طبیعی کل استان توسط نیروگاه‌های تولید برق در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا، حسن افتخاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: در روز پنجشنبه ۳۰ تیر ماه امسال رقمی بالغ بر ۳۱ میلیون مترمکعب گازطبیعی در استان مصرف شد که معادل ۶۰ درصد این رقم ۱۸.۵ میلیون مترمکعب تحویل بخش نیروگاهی استان شد که بیشترین میزان گازرسانی به بخش نیروگاهی استان از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

وی افزود: با توجه به اوج گیری گرما در نیمه اول امسال میزان گازرسانی به ۶ نیروگاه تولید برق در خراسان رضوی طی چهار ماهه ابتدای امسال رقمی بالغ بر یک میلیارد و ۶۱۲ میلیون مترمکعب معادل ۴۱ درصد کل گاز مصرفی استان بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت گاز خراسان رضوی، هم اکنون گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها و همچنین تمام واحدهای تولیدی، صنعتی، تجاری و خانگی استان بدون محدودیت در حال تامین است.

 

 

نیروگاهیان

افتخاری ضمن فراخوان عمومی از شهروندان برای مدیریت مصرف برق و گاز تاکید کرد: با توجه به تامین کامل چرخه تولید برق استان از محل منابع گازی، صرفه جویی در مصرف برق به صورت مستقیم موجب کاهش مصرف گاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دفتر بهینه سازی مصرف گاز شرکت گاز خراسان رضوی آمادگی دارد از طریق بازدید کارشناسان نسبت به ارایه مشاوره رایگان برای اصلاح و بهینه‌ سازی مصرف گاز در مجموعه‌های بزرگ اقدام کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی گفتنی است؛ صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی صنعتی مصرف کننده عمده گاز در خراسان رضوی می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۷۰۷۲۶۲۴-۰۵۱ نسبت به دریافت مشاوره رایگان برای اصلاح و بهینه سازی نحوه مصرف گاز در مجموعه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=82190
  • ارسال توسط :
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.