3

ساخت آشیانه برای پرندگان روی تیرهای برق

  • کد خبر : 16709
  • 13 بهمن 1398 - 15:07
ساخت آشیانه برای پرندگان روی تیرهای برق

شرکت توزیع نیروی برق ایلام در منطقه حفاظت شده‌ی «کولگ» در شهرستان مهران با نصب آشیانه‌هایی روی تیرهای برق زندگی را برای پرندگان منطقه راحت‌تر کرده است.   بیشتر بخوانید افتتاح ۷ پروژه برق رسانی به ایلام در دهه فجر رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان ایلام منصوب شد پالایشگاه گاز ایلام از […]

شرکت توزیع نیروی برق ایلام در منطقه حفاظت شده‌ی «کولگ» در شهرستان مهران با نصب آشیانه‌هایی روی تیرهای برق زندگی را برای پرندگان منطقه راحت‌تر کرده است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایسنا، «غلامرضا ابدالی» درباره‌ی این اقدام  اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در اقدامی جالب و البته پسندیده در منطقه حفاظت شده کولگ مهران، ضمن شناسایی محیط طبیعی منطقه، اقدام به نصب آشیانه‌هایی روی تیرهای برق برای پرندگان بومی منطقه کرده است.

وی هدف از این اقدام را حفظ غنای گونه ای منطقه دانست و گفت: با این طرح می‌توان بخشی از حیات طبیعی پرندگان را دوباره در این منطقه ساکن کنیم و جای امنی برای این پرندگان تدارک دیده شود.

ابدالی تصریح کرد: مشارکت دوستداران محیط زیست در این گونه فعالیت‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ محیط زیستی و حفظ تنوع زیستی دارد و در این راستا نیز این اداره کل این گونه فعالیت‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16709

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.