1
برای نخستین بار؛

ساخت مبدل خنک کاری هیدروژن در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 69178
  • 03 بهمن 1400 - 17:43
ساخت مبدل خنک کاری هیدروژن در نیروگاه رامین اهواز
خلیل محمدی گفت: نیروگاه‌های حرارتی دارای ساختاری پیچیده‌ای بوده و نسبت به سایر نیروگاه‌ها از تجهیزات زیادی جهت اجرای فرآیند‌ها برخوردار هستند و عملکرد دقیق و به موقع هر یک از تجهیزات در تولید پایدار انرژی برق نقش مهمی را ایفاء می‌کنند.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از ساخت مبدل خنک کاری هیدروژن با استفاده از متریال درون نیروگاهی در این نیروگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز خوزستان، خلیل محمدی گفت: نیروگاه‌های حرارتی دارای ساختاری پیچیده‌ای بوده و نسبت به سایر نیروگاه‌ها از تجهیزات زیادی جهت اجرای فرآیند‌ها برخوردار هستند و عملکرد دقیق و به موقع هر یک از تجهیزات در تولید پایدار انرژی برق نقش مهمی را ایفاء می‌کنند.

وی افزود: ساخت مبدل خنک کاری هیدروژن در نیروگاه رامین اهواز سبب صرفه جویی ۵۰۰ میلیون تومانی در این واحد نیروگاهی شد.

مدیر اداره شیمی فاز۳ نیروگاه رامین اهواز بیان داشت: این تجهیز وظیفه کاهش دمای هیدروژن تولیدی را دارد که به دلیل نشتی داخلی و مسدودی مسیر‌های خنک کاری مبدل (کولر) کارایی خود را از دست داده بود.

 

 

نیروگاهیان

داریوش عزیزدوست اظهار کرد: با مونتاژ مبدل خنک کاری هیدروژن توسط همکاران بخش تعمیرات بویلر و کارگاه جوشکاری نیروگاه توانستیم این تجهیز را با عملکرد مطلوبی مورد بهره برداری قرار دهیم.

نیروگاه رامین اهواز با تمرکز بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان خود بخش عمده‌ای از قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را با استفاده از پتانسیل داخلی و در کارگاه‌های مستقر در نیروگاه مورد ساخت و بهره برداری قرار می‌دهد که اخیرا نیز موفق به کسب رتبه سوم ساخت داخل در میان نیروگاه‌های کشور شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=69178
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری صداوسیما

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.