1

ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۵۰ میلیون یورویی توسط فرانسه

  • کد خبر : 7151
  • 23 شهریور 1398 - 7:56
ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۵۰ میلیون یورویی توسط فرانسه

ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۵۰ میلیون یورویی توسط فرانسه یک شرکت فرانسوی برای ساخت نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات در ازبکستان ۱۵۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری می کند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس، این نیروگاه به شکل مشارکت دولتی و خصوصی در استان سمرقند ساخته می‌شود. برنامه ریزی شده کارهای ساختمانی […]

ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۵۰ میلیون یورویی توسط فرانسه

یک شرکت فرانسوی برای ساخت نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات در ازبکستان ۱۵۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری می کند.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس، این نیروگاه به شکل مشارکت دولتی و خصوصی در استان سمرقند ساخته می‌شود.
برنامه ریزی شده کارهای ساختمانی طی ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز و اولین نیروگاه خورشیدی این کشور در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۱ میلادی به بهره برداری برسد.
شرکت « TOTAL Eren » فرانسه کارهای طراحی، تامین مالی، ساختمانی و بهره برداری از نیروگاه در تمام دوران اجرایی طرح (۲۵ سال) را انجام می دهد.
روز ۱۳ سپتامبر بین شرکت «شبکه های ملی الکتریک ازبکستان» و شرکت « TOTAL Eren » فرانسه در مورد خریداری انرژی برق یک قرارداد امضا می شود.
قرارداد در مورد همکاری ها بین دولت ازبکستان و شرکت « TOTAL Eren » فرانسه مبنی بر ساخت نیروگاه های خورشیدی در چارچوب سفر رئیس جمهور ازبکستان به فرانسه در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی امضا شده است.
شرکت « TOTAL Eren » فرانسه یکی از پیشتازان در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر در جهان می باشد.
فرانسه یکی از مهمترین همکاری بازرگانی ازبکستان در اروپا می‌باشد. مبادلات ازبکستان و فرانسه در سال ۲۰۱۸ میلادی در مقایسه با سال ۲۰۱۷ میلادی با ۱۹ درصد افزایش در سطح ۳۰۶ میلیون دلار قرار گرفته است.
هم اکنون در ازبکستان ۱۶ شرکت با سرمایه سرمایه گذاران فرانسه از جمله ۲ شرکت با صد درصد سرمایه سرمایه گذاران این کشور فعالیت می کنند.
فرانسه استقلال ازبکستان‌ را در تاریخ ۳ ژانویه سال ۱۹۹۲ میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ ۱ مارس سال ۱۹۹۲ میلادی بین این ۲ کشور روابط دیپلماتیک برقرار شده است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7151

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.