3
در سال ۱۴۰۱ محقق شد؛

ساخت و بازسازی بیش از ۷۰۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 100139
  • 11 فروردین 1402 - 17:40
ساخت و بازسازی بیش از ۷۰۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز
محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت : نیروگاه رامین اهواز طی ۴۳ سال تولید مستمر انرژی برق نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم و همچنین ایجاد و توسعه صنایع و زیرساخت‌های استان خوزستان داشته است .

بیش از ۷۰۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز ساخت و بازسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: نیروگاه رامین اهواز طی ۴۳ سال تولید مستمر انرژی برق نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم و همچنین ایجاد و توسعه صنایع و زیرساخت‌های استان خوزستان داشته است .

وی گفت: تداوم و استمرار در مدار بودن واحد‌های این نیروگاه طی این سالها باعث استهلاک تجهیزات و قطعات شده که با توجه به تشدید تحریمها و چالشهای اقتصادی در عرصه تامین قطعات مورد نیاز سعی کردیم با تکیه بر تخصص و تجربه ارزشمند همکاران خود ساخت و بازسازی تجهیزات و قطعات نیروگاه را از اولویت های خود قرار داده و بتوانیم همچنان در تولید پایدار این انرژی حیاتی نقش آفرینی کنیم.

وی گفت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۱ موفق به ساخت و بازسازی بیش ۷ هزار قطعه صنعتی شدیم که از این آمار تعداد ۳ هزار و ۷۴۰ قطعه را ساخته و تعداد ۳ هزار و ۲۶۰ را نیز مورد بازسازی و بهره برداری مجدد قرار دادیم. مدیرعامل نیروگاه رامین در ادامه گفت: این اقدامات علاوه‌بر جلوگیری از خروج ارز از کشور جهت تهیه قطعات، زمان تعمیرات واحدهای تولیدی این نیروگاه را کاهش و پایداری بیشتر تولید برق را در پی داشته است.

 

 

نیروگاهیان

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=100139
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.