3

ساخت و بومی‌سازی قطعات الکترونیکی توربین های گازی در نیروگاه ری

  • کد خبر : 91438
  • 12 آذر 1401 - 10:43
ساخت و بومی‌سازی قطعات الکترونیکی توربین های گازی در نیروگاه ری
حمید بادرستانی، مدیر عامل نیروگاه ری اظهار داشت: خودباوری، تکیه بر توان داخلی و تمرکز بر دانش و تجربه فنی باعث شده تا متخصصان توانمند نیروگاه ری نقشی تاثیرگذار در حوزه ساخت داخل قطعات و تجهیزات نیروگاهی و بومی سازی دانش فنی ساخت آنها داشته باشند.

بیش از ۵۰ نوع بورد الکترونیکی سیستم های کنترل و حفاظت توربین های گازی به دست متخصصان توانمند نیروگاه ری ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، حمید بادرستانی، مدیر عامل نیروگاه ری اظهار داشت: خودباوری، تکیه بر توان داخلی و تمرکز بر دانش و تجربه فنی باعث شده تا متخصصان توانمند نیروگاه ری نقشی تاثیرگذار در حوزه ساخت داخل قطعات و تجهیزات نیروگاهی و بومی سازی دانش فنی ساخت آنها داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های ظالمانه، با استفاده از دانش، تخصص و تجربه ارزشمند متخصصان این نیروگاه، جزء پیشگامان حوزه ساخت داخل تجهیزات نیروگاهی بوده ایم،  ادامه داد: ساخت بیش از ۵۰ نوع بورد های الکترونیکی سیستم های کنترل و حفاظت توربین های گازی متنوع نیروگاه ری در آزمایشگاه ابزار دقیق این نیروگاه با اتکا به خودباوری، برگ زرینی از افتخارات صنعت برق  به شمار می‌رود.

 

 

نیروگاهیان

بادرستانی اظهار داشت: تمام مراحل ساخت این کارت ها در داخل نیروگاه انجام می شود و توانسته ایم علاوه بر رفع نیاز واحدهای خود، به نیروگاه های دیگر نیز خدمات ارائه دهیم و علاوه بر عدم نیاز به واردات این قطعات، صرفه جویی ارزی قابل توجهی هم داشته باشیم.

مدیر عامل نیروگاه ری در پایان با بیان اینکه نیروگاه ری با داشتن توربین های گازی متنوع و نیروهای متخصص و با دانش فنی بالا جایگاه ویژه ای در بین نیروگاه های کشور دارد، گام برداشتن در راستای ساخت داخل قطعات با اتکا به خودباوری را یکی از اهداف مهم این شرکت نام برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=91438
  • نویسنده : حمیدرضا حیدری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.