1

ساخت و تجهیز انبار در امورهای انتقال برق استان های لرستان و همدان

  • کد خبر : 22469
  • 02 اردیبهشت 1399 - 16:05
ساخت و تجهیز انبار در امورهای انتقال برق استان های لرستان و همدان
شركت برق منطقه اي باختر بعد از اخذ مجوزات مربوطه در استان هاي لرستان و همدان اقدام به احداث انبار تجهیزات برق نمود.

به منظور دسترسی سریع ،آسان به کالاها و تجهیزات مورد نیاز در حوزه انتقال برق در مواقع حساس و به خصوص حوادث و بحران ها و بلایای طبیعی و همچنین پایین آوردن هزینه ها در ترابری و تدارک کالا شرکت برق منطقه ای باختر بعد از اخذ مجوزات مربوطه در استان های لرستان و همدان اقدام به احداث انبار نمود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر،”مرتضی رفیعی”معاون مالی و پشتیبانی این شرکت مهمترین اهداف احداث انبار را تهیه اقلام و کالاها در زمان مناسب عنوان کرد و گفت: این موضوع نقش موثری در جلوگیری از ،کاهش میزان خاموشی ها وسرعت درخدمات رسانی خواهد داشت. و از طرفی موجب کاهش خسارت در مواقع بحرانی و حوادث به تجهیزات شبکه می شود.

وی درادامه با اشاره به تلاش های مدیریت ارشد شرکت در اخذ مجوز احداث انبار در لرستان و همدان وهمکاری شرکت توانیر در صدور مجوزات احداث گفت: با صرفه جویی درهزینه های ترابری و جابجایی کالاها از انبار اراک به مراکز این استان ها وتامین به موقع تجهیزات در مواقع بحرانی و اضطراری خسارات وارد شده به شبکه بسیار کاهش می یابد.

نیروگاهیان

معاون مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه ای باختر در پایان با تاکید بر این که نظارت دقیق بر موجودی های انبار از افزایش بیش از اندازه و حد تعیین شده کالاها در انبار جلوگیری و در نتیجه از ضرر و زیان های ناشی از تغییر قیمت ها یا خرابی و فساد کالاها جلوگیری میکند؛ خاطرنشان ساخت : خوشبختانه اصول صحیح انبارداری و با استفاده از ابزارها و نرم افزارهای اطلاعاتی؛ شرایط دریافت،استقرار، حفاظت و در دسترس قرار دادن کالاها به منظور تامین نیازها، جلوگیری از سفارشات اضافی و تکراری، تهیه بانک اطلاعات مورد نیاز مدیران در زمینه میزان موجودی ها و مصارف کالاها در هر زمان به نحو مناسب، تسهیل شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22469

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.