5
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ساتبا خبر داد:

سامانه ای شدن صورت حساب ها و پرداخت ها از دستاوردهای ساتبا در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 126336
  • 04 فروردین 1403 - 10:59
سامانه ای شدن صورت حساب ها و پرداخت ها از دستاوردهای ساتبا در سال ۱۴۰۲
ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز و ایام ماه مبارک رمضان، دستاوردهای ساتبا در سال ۱۴۰۲ را برشمرد و خاطرنشان کرد: ساتبا در سالی که گذشت خیلی فعالانه عمل کرد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ساتبا، ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز و ایام ماه مبارک رمضان، دستاوردهای ساتبا در سال ۱۴۰۲ را برشمرد و خاطرنشان کرد: ساتبا در سالی که گذشت خیلی فعالانه عمل کرد و بسیاری از برنامه های پیش بینی شده در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به ثمر نشست و به مرحله اجرا رسید.
وی، سامانه ای شدن صورت حساب ها و پرداخت ها را از اقدامات ساتبا در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد و افزود: این فعالیت ها سبب شد انتظار برای پرداخت صورت حساب ها از چند ماه به چند روز کاهش پیدا کند.
آهنگر، ادامه داد: اصلاح فرایندها در همه حوزه ها انجام شد و یک سری از فعالیت ها در داخل سازمان از جمله بهسازی ساختمان، تعمیرات اساسی زیرساخت ها، سامانه ای شدن خیلی از فرایندها و ارزیابی عملکرد از دستاوردهای ساتبا در سال جاری بوده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ساتبا اضافه کرد: خیلی از برنامه های اجرا شده در سال جاری در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد یافت و هدف این است که فرایندهای باقیمانده سازمان اصلاح شوند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126336

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.