6

سامانه پایش وضعیت شبکه‌های توزیع برق با استفاده از تکنولوژی پهباد در مشهد افتتاح شد

  • کد خبر : 29209
  • 29 تیر 1399 - 13:38
سامانه پایش وضعیت شبکه‌های توزیع برق با استفاده از تکنولوژی پهباد در مشهد افتتاح شد
این سیستم می‌تواند ضامن اجرای پروژه‌ها و انجام تعمیرات یا عیب صفر در توزیع برق مشهد باشد که دریچه بزرگی را برای رسیدن به عیب صفر باز کرده است.

سامانه پایش وضعیت شبکه‌های توزیع برق با استفاده از تکنولوژی پهباد (C.B.M) در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد طی مراسمی افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی سعیدی” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد در این مراسم راه اندازی سامانه پایش وضعیت شبکه های توزیع برق با استفاده از تکنولوژی پهباد را آغاز یک تحول بزرگ در سطح شرکت‌های توزیع برق کشور عنوان کرد و گفت: این سیستم می‌تواند ضامن اجرای پروژه‌ها و انجام تعمیرات یا عیب صفر در توزیع برق مشهد باشد که دریچه بزرگی را برای رسیدن به عیب صفر باز کرده است.
وی تصریح کرد: با توسعه این سامانه امیدواریم طی پنج سال آینده به اهداف استراتژی شرکت دست پیدا کنیم، ضمن اینکه باید به بحث هوشمندسازی بیش از پیش توجه کرد.
وی با اشاره به اینکه در بحث استراتژی شرکت، امروز سیاست تمرکز منمابع محدود بر مسائل معدود شکوفا شده است گفت: در استراتژی +۱۴۰۵ شرکت، بحث خاموشی، مراجعه حضوری، تلفات و بهره وری اقتصادی مدنظر قرار دارد و با ورود این سامانه بر پروژه ها و عملیات باید عیب صفر محقق شود.
وی با اشاره به قابلیت ها و ویژگی های این سامانه، خرید آن را برای هر یک از امورهای توزیع برق مشهد ضروری دانست و گفت: هر پروژه ای که اجرا می‌شود باید از طریق این سامانه و سیستم تأیید شود و این به واقع یک نوع صرفه جویی کلان در سطح شرکت محسوب می‌شود. اگر از این سامانه به خوبی استفاده شود می توانیم همه نیروها را برای ارائه خدمات بهتر بسیج کنیم.

نیروگاهیان

“محمد حسین مشکینی” معاون بهره برداری و نگهداشت، توزیع برق مشهد نیز گفت: به کارگیری تکنیک‌های جدید و پیشرفته در نگهداشت تجهیزات و تأسیسات در راستای افزایش قابلیت اطمینان و کاهش ریسک شبکه از الزامات پیاده سازی سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی است.
وی افزود: شرکت توزیع برق مشهد از اوایل سال ۱۳۹۴ با استفاده از تجارب قبلی خود و به کارگیری مشاوره بین المللی و خبره نسبت به تهیه نقشه راه و پیاده سازی پروژه های لازم درخصوص پیاده سازی سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی پرداخته است و در این زمینه تلاش نموده است با به کارگیری تکنیک جامع RCM نسبت به تدوین برنامه جامع جهت حل ریشه ای خرابی های تجهیزات و به کارگیری اقتضایی از تکنیک های فوق اقدام کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29209

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.