5
همزمان با هفته‌ دولت؛

سامانه کنترل توزیع‌شده بخش ۴۰۰ کیلوولت پست نیروگاه سلطانیه زنجان افتتاح شد

  • کد خبر : 57639
  • 08 شهریور 1400 - 20:46
سامانه کنترل توزیع‌شده بخش ۴۰۰ کیلوولت پست نیروگاه سلطانیه زنجان افتتاح شد
"فتح‌الله حقیقی" استاندار زنجان با اشاره به مجموعه پروژه‌هایی که در هفته دولت سال جاری در استان زنجان افتتاح می‌شود، گفت: ۴۵۰ پروژه با مبلغ ۱۷۴۸ میلیارد تومان با فرصت شغلی ۱۵۸۱ نفر در این استان آماده افتتاح بوده که از این پروژه‌ها ۳۵ پروژه در شهرستان سلطانیه افتتاح می‌شود. 

سامانه کنترل توزیع‌شده (DCS) بخش ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه سلطانیه و همزمان سه پروژه برق منطقه‌ای زنجان با حضور استاندار، همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “فتح‌الله حقیقی” استاندار زنجان با اشاره به مجموعه پروژه‌هایی که در هفته دولت سال جاری در استان زنجان افتتاح می‌شود، گفت: ۴۵۰ پروژه با مبلغ ۱۷۴۸ میلیارد تومان با فرصت شغلی ۱۵۸۱ نفر در این استان آماده افتتاح بوده که از این پروژه‌ها ۳۵ پروژه در شهرستان سلطانیه افتتاح می‌شود.
استاندار زنجان افزود: از سال ۹۷ با هدف گذاری از کمیت پروژه‌های تعریف شده کاسته شده و به کیفیت آنها اضافه شده است. تعداد پروژه‌ها نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد کاهش و مبلغ آنها ۱۴ درصد افزایش پیدا کرد و از این پروژه‌ها ۷۱٫۳ درصد توسط بخش خصوصی افتتاح می‌شود که این نشان‌دهنده وجود بستر لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.
حقیقی با اشاره به پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی آریان افزود: در حال پیگیری راه‌اندازی بخش بخار نیروگاه هستیم.

 

نیروگاهیان

“علی خلجی” مدیرعامل  شرکت برق منطقه‌ای زنجان نیز در این مراسم، طی گزارشی در خصوص وضعیت شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: این شرکت ۹ نیروگاه مقیاس کوچک با مجموعه ۶۳ مگاوات و ۲ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۷٫۱ مگاوات را در حال بهره‌برداری دارد.
وی در ادامه  گفت: اکنون ۵۵ پست انتقال و فوق توزیع با مجموع ۵۷۷ مگاوات آمپر تعیین کننده بار شبکه فوق توزیع در حال بهره‌برداری داریم. خوشبختانه از لحاظ شرایط شبکه وضعیت خوبی داریم و امیدواریم با برنامه ریزی، بر مشکلاتی که امسال گریبانگیر صنعت برق بود فائق آمده و شرایط بهتری داشته باشیم.
خلجی در تشریح اجرای پروژه سیستم Dcs بخش ۴۰۰ کیلوولت پست نیروگاه سلطانیه گفت: این سیستم تبدیل سیستم کنترل حفاظت پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه به جدیدترین سیستم کنترل حفاظت مانیتورینگ است.
شایان ذکر است، پروژه یاد شده به‌همراه سه پروژه دیگر این شرکت با اعتباری بالغ بر ۳۷۰/۲۸۶ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=57639
  • نویسنده : مریم کریمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.