3

سامانه کنترل هوشمند سوخت در نیروگاه رامین اهواز راه اندازی شد

  • کد خبر : 27458
  • 01 تیر 1399 - 14:06
سامانه کنترل هوشمند سوخت در نیروگاه رامین اهواز راه اندازی شد
سیستم تجمیع اطلاعات سوخت و اتصال به شبکه سراسری مدیریت سوخت مصرفی نیروگاه‌ها با همت متخصصان فن آوری اطلاعات در این نیروگاه رامین راه اندازی شد.

رئیس گروه فن آوری اطلاعات نیروگاه رامین اهواز از راه اندازی سامانه کنترل هوشمند سوخت در این نیروگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم زرگران رئیس گروه فن آوری اطلاعات نیروگاه رامین اهواز گفت: سیستم تجمیع اطلاعات سوخت و اتصال به شبکه سراسری مدیریت سوخت مصرفی نیروگاه‌ها با همت متخصصان فن آوری اطلاعات در این نیروگاه رامین راه اندازی شد.

نیروگاهیان

او هدف از راه اندازی سامانه کنترل هوشمند سوخت را جلوگیری از قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی عنوان کرد و افزود: با ایجاد زیرساخت‌های الکترونیکی و شبکه‌ای، همچنین استفاده از تجهیزات سخت افزاری نظیر؛ باسکول، سیستم پلاک خوان و سیستم تست هیدرومتری و نهایتاً تجمیع اطلاعات حاصله در نرم افزار جامع این موضوع محقق گردید.

زرگران با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه، کنترل دقیق تری نسبت به گذشته بر میزان سوخت وارده به نیروگاه رامین اهواز صورت می‌گیرد، اظهار داشت: کاهش مدت زمان ارائه خدمات مطلوب به رانندگان تانکر‌های نفتکش، دقت در اصلالت سنجی تانکر حامل سوخت، ارتقای سلامت اداری و نیز ارسال آنی و آنلاین اطلاعات حاصل از فرآیند به شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور جهت برنامه ریزی دقیق‌تر در مدیریت ارسال سوخت به همه نیروگاه‌ها از دیگر مزایای این سامانه است.

براساس این گزارش؛ راه اندازی سامانه کنترل هوشمند سوخت در نیروگاه‌های کشور به درخواست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت صورت گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27458

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.