1

سایت بازار برق ایران رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 9969
  • 10 آذر 1398 - 20:42
سایت بازار برق ایران رونمایی می‌شود

در سی و چهارمین کنفرانس بین المللی برق در اواخر آذرماه ، از سایت تخصصی و مستقل بازار برق ایران (ایرما) رونمایی خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، “حبیب قراگوزلو” معاون بازار برق ایران در جلسه‌ای که با حضور نمایندگانی نمایندگانی از نهاد‌های فعال در حوزه تجارت برق ایران به منظور […]

در سی و چهارمین کنفرانس بین المللی برق در اواخر آذرماه ، از سایت تخصصی و مستقل بازار برق ایران (ایرما) رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، “حبیب قراگوزلو” معاون بازار برق ایران در جلسه‌ای که با حضور نمایندگانی نمایندگانی از نهاد‌های فعال در حوزه تجارت برق ایران به منظور تبادل نظر در راستای تکمیل اطلاعات سایت ایرما برگزار شد، از رونمایی این سایت در کنفرانس بین المللی برق خبر داد.

سایت ایرما با مشارکت ذینفعان حوزه تجارت برق در ایران به منظور معرفی بازار برق ایران در سطح بین المللی در دو بخش انگلیسی و فارسی و همچنین با هدف دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و آمار‌های حوزه تجارت برق در ایران طراحی شده است.

در این جلسه “رضا ظریفی” مدیر امور قرارداد‌های بازار برق مالکیت معنوی این سایت را متعلق به همه فعالان بازار دانست و از همکاری خوب بخش خصوصی در زمینه تهیه و تکمیل مطالب سایت قدردانی کرد.

در حال حاضر مطالب مربوط به شرکت‌ها و انجمن‌هایی که مشارکت لازم در بروز رسانی سایت مربوطه را به عمل آورده اند در سایت (www.irema.ir) قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9969

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.