3

سایه تاریکی در برخی معابر کرج

  • کد خبر : 12323
  • 06 دی 1398 - 14:25
سایه تاریکی در برخی معابر کرج

مدیر روابط عمومی برق البرز گفت:مشکل روشنایی معابر در مناطق مختلف از جمله مهرشهر،پل حصارک و میدان سپاه به زودی رفع خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،شاهین عباس زاده ،مدیر روابط عمومی اداره برق البرز گفت :مناطقی که مشکل روشنایی معابر دارند […]

مدیر روابط عمومی برق البرز گفت:مشکل روشنایی معابر در مناطق مختلف از جمله مهرشهر،پل حصارک و میدان سپاه به زودی رفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،شاهین عباس زاده ،مدیر روابط عمومی اداره برق البرز گفت :مناطقی که مشکل روشنایی معابر دارند از جمله مناطقی مثل مهرشهر ،به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

او افزود: اداره برق سالیانه ۱۰ میلیارد تومان هزینه نگهداری روشنایی معابر را پرداخت می کند که به مرور زمان از قدرت و نیروی آن ها کاسته می شود.

عباس زاده گفت:قرار است برای رفع این مشکل برنامه ریزی و ظرف سه سال آینده روشنایی معابر استان نو و بهینه سازی شود.

مدیر روابط عمومی برق البرز افزود: برای رفع مشکل روشنایی پل حصارک و میدان سپاه نیز تدابیری اندیشیده شده و تا دو ماه آینده مشکل روشنایی این مناطق برطرف می شود.

او در ادامه گفت: اگر شهروندان معابری را مشاهده کردند که خاموشی و یا کمبود روشنایی دارند با شماره گیری ۱۲۱ می توانند به کارکنان اداره برق اطلاع دهند تا مشکلات آن منطقه رفع شود.

عباس زاده افزود:شهروندان همچنین می توانند باتوجه به الکترونیکی شدن سامانه برق با شماره گیری تلفن ۱۵۲۱ قبوض برق خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12323

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.