4

سردرگمی مردم وترافیک سنگین ناشی از نبود چراغ راهنمایی سالم در رشت

  • کد خبر : 17983
  • 27 بهمن 1398 - 10:35
سردرگمی مردم وترافیک سنگین ناشی از نبود چراغ راهنمایی سالم در رشت

سرپرست پلیس راهور گیلان گفت: بارش برف سبب قطع شدن برق چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌ها و میادین شهر رشت شده و مشکلات متعدد برای شهروندان، ایجاد کرده است.   بیشتر بخوانید سه گروه برق‌کار صنعتی و یک دیزل ژنراتور به استان گیلان ارسال شد اختلال در ۸۵ درصد از شبکه‌های برق‌رسانی گیلان نوسازی شبکه برق گیلان […]

سرپرست پلیس راهور گیلان گفت: بارش برف سبب قطع شدن برق چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌ها و میادین شهر رشت شده و مشکلات متعدد برای شهروندان، ایجاد کرده است.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ امیر طالبی با اشاره به سردرگمی مردم و ترافیک سنگین ناشی از نبود چراغ راهنمایی سالم در شهر رشت، اظهار کرد: بارش برف سبب قطع شدن برق چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌ها و میادین شهر رشت شده و مشکلات متعدد برای شهروندان، ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه با گذشت ۴ روز از اتمام بارش برف شهرداری هیچ گونه اقدامی در خصوص راه اندازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر انجام نداده است، ادامه داد: پوشش تمامی تقاطع‌ها با عامل انسانی و پلیس مقدور نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17983

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.