2

سرعت اصلاح شبکه فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم ۲۶ برابر شد

  • کد خبر : 89600
  • 20 آبان 1401 - 16:44
سرعت اصلاح شبکه فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم ۲۶ برابر شد
"محمدرضا کرمی‌نژاد" با بیان اینکه در حال حاضر پروژه فاضلاب اهواز در 137 جبهه کاری فعال است، افزود: 74 نقطه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء و 63 جبهه کاری از طریق پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از سرعت ۲۶ برابری اصلاح شبکه فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: اجرای عملیات اصلاح، توسعه و بهسازی پروژه فاضلاب اهواز در یکسال گذشته از ۲۳ به بیش از ۶۰۰ نقطه افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدرضا کرمی‌نژاد” با بیان اینکه در حال حاضر پروژه فاضلاب اهواز در ۱۳۷ جبهه کاری فعال است، افزود: ۷۴ نقطه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء و ۶۳ جبهه کاری از طریق پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حال اجرا است.
وی پیشرفت کنونی طرح فاضلاب را ۵۱ درصد اعلام و افزود: درحال حاضر همه مناطق اهواز تحت پوشش اجرای این طرح هستند و رفع مشکل مناطقی که سال‌های قبل دچار آبگرفتگی می‌شدند، در دستور کار است.
وی اضافه کرد: کار اجرایی مخصوصا در حوزه فاضلاب سختی‌هایی را به همراه دارد، اما این نوید را می‌دهیم که با عزم و اراده دولت سیزدهم مشکل ۳۰ ساله اهواز در پس‌زدگی‌ها و مشکلات عدیده فاضلاب برطرف می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به باقی مانده نقاط ریزشی فاضلاب در کلانشهر اهواز گفت: مردم بخوبی می‌دانند که سال‌های گذشته وضعیت فاضلاب اهواز چگونه بود و طی یک سال گذشته توانستیم از مجموع ۶۰۰ نقطه ریزشی به ۳۹ نقطه برسیم که این ۳۹ نقطه با ۷ کیلومتر خطوط نیز با سرعت در حال اجرا است.
کرمی‌نژاد با اشاره به پروژه‌های فاضلاب شهر کارون گفت: در حال حاضر پروژه‌های فاضلاب این شهرستان شامل خطوط اصلی و فرعی و احداث ۳ ایستگاه پمپاژ با سرعت در حال اجرا است.
وی به مشکلات چندین ساله پس‌زدگی فاضلاب در خیابان زاهد در زیتون کارمندی اشاره کرد و افزود: پروژه فاضلاب خیابان زاهد به طول ۹۰۰ متر بوده که با اجرای ضربتی این پروژه در مدت زمان ۱۵ روز ۷۰۰ متر آن انجام شده و تا پایان هفته جاری این پروژه تکمیل و مشکل پس‌زدگی در این منطقه برای همیشه برطرف می‌شود.
وی در پایان با اشاره به اجرای پروژه منطقه چهارشیر اهواز، گفت: در حال حاضر پروژه خط انتقال ۱۲۰۰ میلیمتر و احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب منطقه کوی نیروی چهارشیر توسط قرارگاه خاتم الانبیاء آغاز شده است که ۲۲۰ متر آن در مدت زمان ۱۰ روز اجرا شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=89600
  • نویسنده : راشین نجارپور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.