3

سرقت کابل برق با چادر

  • کد خبر : 11156
  • 27 آذر 1398 - 16:33
سرقت کابل برق با چادر

۲ مرد سارق که در ملایر با چادر زنانه کابل برق می‌دزدیدند، دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به‌دنبال وقوع یک فقره سرقت کابل برق در یکی از روستا‌های همجوار شهر ملایر، مأموران کلانتری ۱۲ به محل رفته و به یک دستگاه موتورسیکلت که یک مرد […]

۲ مرد سارق که در ملایر با چادر زنانه کابل برق می‌دزدیدند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به‌دنبال وقوع یک فقره سرقت کابل برق در یکی از روستا‌های همجوار شهر ملایر، مأموران کلانتری ۱۲ به محل رفته و به یک دستگاه موتورسیکلت که یک مرد و زن سوار آن بودند ظنین شدند. در حالی که مرد موتورسوار قصد فرار داشت مأموران به تعقیب وی پرداختند، اما در همین هنگام قسمتی از چادر سرنشین موتورسیکلت داخل پره‌های چرخ عقب موتور گیر کرد و موتورسیکلت سارقان به زمین خورد. در همین هنگام مأموران به آن‌ها نزدیک شده و دریافتند فرد چادری مرد بوده است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر درباره این پرونده گفت: مأموران پس از بررسی اولیه متوجه شدند که سرنشین موتورسیکلت که چادری زنانه بر سرش داشت مرد است و هر ۲ نفر اعتیاد به هروئین و تریاک دارند که از آن‌ها یک کیسه حاوی سیم برق، قیچی ویژه بریدن سیم کابل و چراغ قوه کشف شد متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11156

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.