5
در جلسه بررسی و ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهر چابهار مطرح شد؛

سرمایه‌گذاری۷۰ درصدی اعتبارات توسعه شبکه توزیع آب چابهار در مناطق حاشیه‌نشین

  • کد خبر : 40175
  • 18 دی 1399 - 18:50
سرمایه‌گذاری۷۰ درصدی اعتبارات توسعه شبکه توزیع آب چابهار در مناطق حاشیه‌نشین
اعتبارات اختصاص یافته به موضوع آبرسانی به حاشیه شهر چابهار ضعیف بوده و برای روستای کُمب طی چند سال اخیر هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشده است، شرکت آبفا در صورت تخصیص منابع مالی آمادگی لازم را برای اجرای شبکه توزیع دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: عزم آبفا برای رفع مشکلات آبی مناطق حاشیه شهر جدی بوده و به همین منظور ۷۰ درصد اعتبارات توسعه شبکه توزیع آب شهر چابهار در مناطق حاشیه‌نشین سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا قاسمی”، در جلسه بررسی مشکلات و ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین شهر چابهار که با حضور نماینده مردم چابهار در مجلس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان به میزبانی روستای کُمب برگزار شد، با بیان اینکه بیشترین آمار حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان متعلق به چابهار است، افزود: اعتبارات اختصاص یافته به موضوع آبرسانی به حاشیه شهر چابهار ضعیف بوده و برای روستای کُمب طی چند سال اخیر هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشده است، شرکت آبفا در صورت تخصیص منابع مالی آمادگی لازم را برای اجرای شبکه توزیع دارد.

وی اضافه کرد: تامین آب روستای کُمب در کوتاه مدت از طریق افزایش ظرفیت در آب‌شیرین‌کن کنارک و در بلند مدت تکمیل خط انتقال آب از سد زیردان امکان پذیر است.
بر اساس این گزارش، به منظور آبرسانی به روستای کُمب در این جلسه مقرر شد شرکت آبفا نسبت به تهیه نقشه‌های اجرایی شبکه توزیع آب اقدام کند و این موضوع در طرح‌های صندوق توسعه ملی گنجانده شود و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز نسبت به تامین یک سوم اعتبار مورد نیاز پروژه همکاری کند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40175
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.